Har fått prøvd 0.9bar trykk i celicaen nå: drar vesentlig mye hardere nå ja, men, ser at den ikke klarer å holde noe særlig trykk i første og andre gir (kanskje den hopper opp til 0.9bar men daler fort ned til 0.7bar). Er jo allikevel artigere på lavere gir da 
  På høye gir holder den seg stabilt på 0.9 og trekker bra men trykket daler fra ca 5000 o.min. og ender på 0.7 på toppen av turtallet ser det ut til, så, jeg tror virkelig at jeg bør få byttet den eksosen slik at motoren ikke blir strupet så mye på turtall   
 
ellers, fikk gasset mot en BMW 528 her, fra rundkjøring og ut på tofelts motorvei: dro jevnt og trutt forbi den og distansen økte fortere og fortere selv om det hørtes ut som om han prøvde hardt å følge med.. ser meg fornøyd med det ihvertfall selv om det kanskje ikke er den hardeste bilen jeg kunne ha brynt meg mot..
men, neste steg: eksos (burde vel egentlig vært første steg)
					
										
																														 
					 
					 ellers, fikk gasset mot en BMW 528 her, fra rundkjøring og ut på tofelts motorvei: dro jevnt og trutt forbi den og distansen økte fortere og fortere selv om det hørtes ut som om han prøvde hardt å følge med.. ser meg fornøyd med det ihvertfall selv om det kanskje ikke er den hardeste bilen jeg kunne ha brynt meg mot..
men, neste steg: eksos (burde vel egentlig vært første steg)
- Kristian - grunnlegger av ts-ogn (først mr2-ogn) helt tilbake i 2001
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
					 						
            1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet

