TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kræsja MR2`n i natt :(

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144712  av jumbo

Ja, det er ikke bare å bytte en bil man har lagt masse arbeid i.

#144713  av lasse

Skikkelig synd det der...
Håper det ordner seg på en enkel og grei måte, uansett hva som skjer

#144715  av mr.two

Oi det var jo faktisk du som spinket og sparte for å få denne bilen ! Synes litt mer synd på deg nå, du jobbet jo virkelig hardt for dette. Dette ordner seg skal du se, virker sikkert litt håpløst nå men det ordner seg alltid for flinke gutter ( og jenter ). Vet ikke hvor mye arbeid det var lagt ned, så relativt orginal ut for meg, men ja, alt av arbeidstimer har jo " gått tapt ". Sinnsykt synd, folk som jobber 24/7 for noe de ønsker seg fortjener ikke slikt.

#144724  av cs2451

Den såg ikke helt frisk ut den bilen nei. Viss bilen blir kondemnert får du de bare til å importere en delebil og fikser din opp igjen med den. Dette ble gjort på min bil.

#144742  av The Doctor

Ahh.. Det der var ikke bra.. Skulle nok bare kjørt over katte f... Men det blir nok årnings på bilen skal du se... Lykke til...

#144743  av haraune

Den blir kondemnert....
men det kan jo bli en bra løpsbil alikevell.....

#144762  av lexusmann

Kondolerer så mye!!! Det der så ikke så rent billig ut... :? Du må jo gi litt tilbakemelding om hvordan det går...eller hva??

#144767  av James

hmm... utrolig syn da.
Hater å se på sånne triste bilder av smelte MR2er :cry:

#144830  av Fredrik

lexusmann skrev:Kondolerer så mye!!! Det der så ikke så rent billig ut... :? Du må jo gi litt tilbakemelding om hvordan det går...eller hva??
Tilbakemelding kommer ;)

Nå hadde jeg heldigvis ikke fått lagt mange arbeidstimer/penger i bilen, men planene var så asolutt der.. Har uansett blitt glad i bilen, selvom den bare har vært hos meg i tre måneder.. Savner den allerede :roll:
Tok heldigvis full kasko for vinteren, nettopp i frykt for at noe slikt skulle skje..

mr.two; Stemmer det.. Blei noen kjipe månder uten så mye penger til det sosiale, men angrer overhodet ikke..

Om bilen blir kondemnert blir det MR2 en gang til.. Spørsmålet er bare om det blir i vinter eller til våren.. Har absolutt ikke hjerte til å ha en MR2 til på samvittigheten :P

Har også tenkt litt på GT4 (mk6), men må da ta opp lån og det er lite interesant.. Deilig å ha en gjeldfri bil!

Takker for alle tilbakemeldingene!

#144836  av Hyperion

Synd med den, får håpe det blir en grei løsning. Angående alle som synes du bare kunne kjøre over katta så er jeg ikke enig i det, ikke at jeg er noen aktivist av noe slag, men å bare gi f... å måke over katter og andre dyr i trafikken er bare for dumt. Det er naturlig å prøve å svinge unna, all respekt for at det var naturlig for deg og!

#144840  av celica4ever

Kondolerer !!! jævla katten! :twisted: det samma holdt jeg også på og gjøre heromdagen , men jeg måtte bare kjøre ¨å for hadde en hastighet på rundt 100..km/t

For håpe at du får fiksa bilen din!

Men skjedde ulykken i Drammen? evt hvor i Drammen?
Sist redigert av celica4ever den 13 des 2005 20:59, redigert 1 gang totalt.

#144841  av BrennaRacing

Hyperion skrev:Synd med den, får håpe det blir en grei løsning. Angående alle som synes du bare kunne kjøre over katta så er jeg ikke enig i det, ikke at jeg er noen aktivist av noe slag, men å bare gi f... å måke over katter og andre dyr i trafikken er bare for dumt. Det er naturlig å prøve å svinge unna, all respekt for at det var naturlig for deg og!
Er helt enig med deg. Er jo bare uflaks at det gikk som det gikk...

Kondolerer Fredrik....Dette var skikkelig kjipt :(

#144843  av andre 1

Samme her, jævla lett å være etterpåklok!!!

#144846  av Alexander G

Jeg hadde bare halvparten av skadene den bilen har. Jeg moste inn i et autovern slik at ene vippelykten gikk 5-10 cm lenger opp i panseret. Takst ble på 42 000,-
Hva med å prøve på motorbytte? At du kjøper en perfekt "delebil" i tyskland og hiver motoren i den?

#144850  av Fredrik

celica4ever skrev: Men skjedde ulykken i Drammen? evt hvor i Drammen?
Lagd en liten tegning i første posten :P
Uansett.. Hvis du ser på den og forestiller deg at du kommer i fra Statoil på Rundtom og kjører forbi Bærum Videosenter og mot kullkompaniet/Donna gatekjøkken.. Der deler veien seg i to og den hvite betong-vegger ved enden av gatekjøkkenet kan du se en rød stripe litt oppe på veggen...
NÃ¥r jeg krasja kom jeg i fra sentrum..

Alexander G; Mest sannsynlig kjøper jeg en annen MR2 her i Norge om min blir kondemnert..