TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• roadtest av mr2 og celica gt4 i 1990

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144644  av Dalan

Har du prøvd VLC Player?
http://www.videolan.org/

#144647  av FireWalk

Dalan skrev:Har du prøvd VLC Player?
http://www.videolan.org/
funka ikke den heller.. merkelig. dette skjønner jeg ikke :shock:

#144683  av CelicaTurbo

FireWalk skrev:
CelicaTurbo skrev:prøv DivX-Player, den som følger med divx installasjonen. Min mediaplayer ville ikke vise video men spilte lyden, mens divxplayer fungerte flott..
Forsøkte mediaplayer, mediaplayer clasic, DivX player, power DVD og winamp.. ingen funker, og jeg har forsøkt alle codecene jeg vet om, etter hva jeg kunne se så er det Xvid codec som benyttes. Men jeg får altså ikke åpnet den. "could not render the file"
jeg tror ikke det er xvid for jeg har ikke denne installert på min maskin enda ;)

#144699  av FireWalk

CelicaTurbo skrev:
FireWalk skrev:
CelicaTurbo skrev:prøv DivX-Player, den som følger med divx installasjonen. Min mediaplayer ville ikke vise video men spilte lyden, mens divxplayer fungerte flott..
Forsøkte mediaplayer, mediaplayer clasic, DivX player, power DVD og winamp.. ingen funker, og jeg har forsøkt alle codecene jeg vet om, etter hva jeg kunne se så er det Xvid codec som benyttes. Men jeg får altså ikke åpnet den. "could not render the file"
jeg tror ikke det er xvid for jeg har ikke denne installert på min maskin enda ;)
Tror Xvid funker om man har DivX inne... har iallefall gjort det med meg før, så lenge man får AC3 filterene og det. Skjønner ikke hvorfor det ikke funker.. har jo forsøkt alle mulige codecs, og har forsøkt på andre maskiner også med tilsvarende lite hell...

noen som har en som FUNKER eller som hadde giddet å code den om til mpg eller noe? som kan sende den til meg på eirik.aarseth@aalesund-gatebilklubb.no ? (ubegrenset plass)

SKAL se den videoen.. hehe..

#144905  av chris

Merkelig at alle andre har fått den til å funke da :P

For øvrig bruker jeg Nero ShowTime til all videobruk :)

#144961  av Rolfis

Denne filmen virket perfect i VLC hos meg, så det var rart den ikke virker hos deg Firewalk. Kan det være fila som er korrupt. Prøv å laste den ned en gang til, kanskje det hjelper :?:

#145024  av FireWalk

har lastet den ned flere ganger og forsøkt å åpne den på andre maskiner også i tilfelle det skulle være en eller annen merkelig konflikt mellom diverse codecs på min pc, men fikk ikke til å åpne den på andre maskinen heller.. har lastet den ned et par ganger, så det er vel bare ikke meningen at jeg skal få sett den :P

#145221  av jumbo

Du mangler garantert en codec, dette har ingenting med hvilken konkret videoavspiller du bruker...

Last ned nyeste versjon av divx, evnt søk litt på codec pack på google og last ned. Det finnes flere ulike pakker med nye codecs der ute, f.eks K-lite code pack og lignende

#145224  av FireWalk

jumbo skrev:Du mangler garantert en codec, dette har ingenting med hvilken konkret videoavspiller du bruker...

Last ned nyeste versjon av divx, evnt søk litt på codec pack på google og last ned. Det finnes flere ulike pakker med nye codecs der ute, f.eks K-lite code pack og lignende
Fant ut hva problemet var nå, filen jeg lastet ned var korrupt, så den klarte ikke lese av informasjon. FIkk bare 0 verdier hele tiden. Fikk tak i filen nå og nå funker det. har jo alle mulige codecs inne så syntes det var rart det ikke funka. Merkelig at filen skulle bli korrupt også.. Men nå funker det iallefall.. har 3 filer her som ikke funker og 1 som funker.. :shock: