TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stavanger here i come!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #144643  av Magne

Ja nå skal jeg snart til Stavanger! Fra 9 Januar ut Mars. Grunnen er at jeg skal på kurs, Bore og Brønnteknikk på PNI.

I den forbindelse er jeg på utkikk etter et sted å bo! ;) Så hvis noen veit om noen som leier ut eller har noe ledig bosted så skrik ut! Har jo tross alt bare en måned igjen til jeg skal nedover... :oops:

Det blir nok slik at jeg kjører nedover dit med MR2en, og som jeg forstår er det vel noen ifra Stavanger området her inne på forumet? Hadde vert skøy å truffet noen mens jeg var der nede.

Rop ut! :D

#144655  av Andreazz

Jeg bor nå i området, rettere sagt på Sola.. Og det er vell ganske mange her inne på forumet som bor i område? Bil-miljøet her er nå å ganske stort :)
Jeg vi si det er ganske bra leie utvalg her. Dra på en stor kiosk e.l å kjøp avisen Stavanger Aftenblad, særlig på lørdager inneholder den masse utleie annonser!