TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjekt Ã¥ ha pÃ¥ mørke vinterkvelder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144091  av Lilli

Herregud er det mulig :shock: , jaja fikk meg en god latter der! :wink:

#144204  av CelicaGT

Sånne som blir brukt i rally det der. Litt over the top på ein vanlig bil ja.... :roll:

#144355  av celica4ever

det var ikke mye fint syns jeg da :P

#144364  av grimfer

Jeg ble litt nummen i kroppen da jeg så det bildet.

Det er så stygt at det egentlig ikke kan beskrives.

O h m y g o d.

#144366  av Ninjamannen78

Ja Rally lykter på en "Rally" bil som Celica GT4 blir helt feil :roll: Tullinger

#144408  av Andreazz

Hvite felger med is-pigg og nå dekaler så er stuket komplett!

#145267  av FireWalk

Er jo bare å leie inn han der når de trenger flombelysning på fotballstadion eller lignende.. :P

#145297  av sindrejl

Ninjamannen78 skrev:Ja Rally lykter på en "Rally" bil som Celica GT4 blir helt feil :roll: Tullinger
:D

#145299  av kaimagne

Lysmodulen er jo rimelig likt det oppsettet Petter og Henning Solberg brukte da de ratta hver sin ST205 i rallysirkuset i 1998...
Strap fast en 10-liters donk med servoolje på taket, så har du bilen slik Petter kjørte to hele etapper på Rally Hedemarken, fordi servopumpa lakk... :shock:

Improvise, adapt and overcome... ;)

#145335  av Rømmling

kaimagne skrev: Strap fast en 10-liters donk med servoolje på taket, så har du bilen slik Petter kjørte to hele etapper på Rally Hedemarken, fordi servopumpa lakk... :shock:
hadde ikke petter problemer med kjøle vannet en gang å da. i australia eller er det jeg som har hørt feil

syns det er viktig med nokk lys da hehe

ha det på rally bilen tøft
til vanlig ikke helt hva man har på bilen

#145336  av Tor

Ninjamannen78 skrev:Ja Rally lykter på en "Rally" bil som Celica GT4 blir helt feil :roll: Tullinger
Endeli noen som skjønner ting her, rally bil med rally lykter blir liksom helt feil :?