TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• vÃ¥t katt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #144201  av jonny on the spot

syntes det er skikkelig morro med våt katt.. legg inn bilder av våt katt :lol: :lol: :lol:
Vedlegg
våt katt.jpg
våt katt.jpg (23.06 kiB) Vist 977 ganger

#144210  av cameleon

Ah, there is nothing better than a wet pussy in the kitchen on a sunday afternoon :P

#144213  av FireFox

cameleon skrev:Ah, there is nothing better than a wet pussy in the kitchen on a sunday afternoon :P
lol

#144237  av Lilli

Først oppvasken, så var det katta! 8)

#144244  av lexusmann

Ojoj, der var det en som ikke likte seg gitt! Stakkar...Men det må jo til i blandt.
Ville nå ta den med i badekaret/ dusjen og vaska den der...de spreller så fælt, er min erfaring...

#144252  av FireWalk

skulle tro det var en kamp på liv og død.. har fremdeles stygge arr etter den gangen jeg forsøkte å bade katta mi :P

#144265  av ST182

Hmm merkelig... Katta vår var helt motsatt den, hvis vi ikke lukka døra til badet så kom den luskende inn i dusjen for å få seg en varm dusj.
Svømte rundt i badekaret gjorde den også.. merkelig pus... :)
Men regnvær likte den ikke da. :?:

Kan tydeligvis ikke ha vært helt vel bevart den katta vår..

:lol:

#144271  av jonny on the spot

noen som har bilder av våt katt
:lol:

#144283  av jumbo

Passer alltid på å ha filer med navn tight_pussy.jpg og lignende på hjemmeområdet mitt på jobben, slik at driftsansvarlige har litt å henge fingra i :D (er selvsagt bilde av en søt liten kattunge som sitter i et ølglass)

Ble til og med kalt inn til sjefen en gang for noe slikt, utrolig hvor mye penger noen bruker for å ha folk til å snoke hehe

#144315  av cameleon

jumbo skrev:Passer alltid på å ha filer med navn tight_pussy.jpg og lignende på hjemmeområdet mitt på jobben, slik at driftsansvarlige har litt å henge fingra i :D (er selvsagt bilde av en søt liten kattunge som sitter i et ølglass)

Ble til og med kalt inn til sjefen en gang for noe slikt, utrolig hvor mye penger noen bruker for å ha folk til å snoke hehe
hahahaha :lol: :lol: :lol:

#144361  av FireWalk

hehe...

her er en wet pussy :lol:
Vedlegg
wet pussy
wet pussy
pussycloseup.jpg (19.83 kiB) Vist 828 ganger

#144363  av grimfer

LOL :D :D :D

Knusebra!

#144372  av jumbo

Nei, nei nei, det bildet heter selvsagt pussy_closeup.jpg :shock:

#144374  av FireWalk

jumbo skrev:Nei, nei nei, det bildet heter selvsagt pussy_closeup.jpg :shock:
Bare fantasien setter grenser. Jeg vil anta at bak pussy closeup er det en wet pussy. :P

#144383  av jonny on the spot

FireWalk skrev:
jumbo skrev:Nei, nei nei, det bildet heter selvsagt pussy_closeup.jpg :shock:
Bare fantasien setter grenser. Jeg vil anta at bak pussy closeup er det en wet pussy. :P
Skal du ikke se helt bort fra :D