TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ikke Toyota,men er det mulig?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#144069  av jumbo

rofl

#144107  av GT4 CS

Oisann :lol:

#144163  av cameleon

Herregud jeg begynte å grine av latter når jeg leste det der, og brøt helt sammen da jeg så bildet av den sokken nede på siden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det er helt utrolig. Her har vi en fyr som er smart nok til å klare å skaffe penger nok til en 2002 bmw m3, men dum nok til å bruke en sokk :lol: :lol:
WHAT IS THE WORLD COMMING TOO!! :lol: :lol: :lol:

#144166  av sleeper

cameleon skrev:Herregud jeg begynte å grine av latter når jeg leste det der, og brøt helt sammen da jeg så bildet av den sokken nede på siden :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det er helt utrolig. Her har vi en fyr som er smart nok til å klare å skaffe penger nok til en 2002 bmw m3, men dum nok til å bruke en sokk :lol: :lol:
WHAT IS THE WORLD COMMING TOO!! :lol: :lol: :lol:
er vel tvilsom at han har skaffet de selv vel?? lukter pappagutt lang vei her!!!

#144178  av cameleon

sleeper skrev:er vel tvilsom at han har skaffet de selv vel?? lukter pappagutt lang vei her!!!
Godt mulig godt mulig :wink:

#144184  av Dalan

cameleon skrev:...brøt helt sammen da jeg så bildet av den sokken nede på siden...
Er det bilde av sokken der?! :lol: :lol:
Jeg brøt sammen og måtte lukke hele siden før jeg kom så langt.. :lol:
Snakker om snøsokk

#144215  av FireFox

:lol: :lol:

#144221  av cameleon

Steike det der er jo spredt rundt på på gud vet hvor mange forum hehehe. Hadde jeg fått en såppas klikk i øverste etasje at jeg hadde finni på noe slik, så hadde jeg i alle fall ikke posta det på et bilforum hehe :lol:

#144225  av |plumbo

Proft gjort! så proft at det nå har spred seg videre ;)

#144930  av mk1 black limited

Leste dere alt?

Bilde
Bilde

:twisted:

#144968  av Anders gullstein

Det er bare i amrissland de får til dette. Skal da faen meg ikke være mulig.