TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøpt meg Mr2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #144084  av Antarez

Hei
har netopp kjøpt meg en orginal mr2 1986 mod.
Den er så si orginal på alle mulige måter,
Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre med den for å få den til å gå bedre å kanskje se litt bedre ut "eksos" etc.

Noe som kanskje ikke koster alt for mye
:P

#144089  av Lilli

Gratulere med MR2!! Og velkommen som medlem på forumet! :)

Som du ser øvert på siden så står der: album, hjelp, søk osv.
Ta et søk på det du lurer på eller gå inn på forsiden på MR2 eller prosjekter..du finner sikkert noe der! :wink: Lykke til! :)

#144093  av andre 1

Hei og gratulerer med en artig bil, om du feks har gammle slitte dempere så kan du jo begynne med å bytte de og eventuelt fjærene.. ellers så anbefaler jeg deg å ta en titt på http://www.linjin.mine.nu der finner du veldig mye bra info....

#144095  av Antarez

Hey:) Takk for det :D
Veeeldig artig bil spess nå som det er litt glatt;)

Skal sjekke litt rundt her inne :)

#144102  av jumbo

Gratulerer og velkommen ja :D

Som andre har nevnt, anbefales search-funksjonen på det varmeste. Med litt trening kan du nok søke fram det aller aller meste du lurer på, de fleste vanlige "fersking"-spørsmål har vært stilt av nybakte eiere før.

Nå betyr heller ikke det at noen styker med om et spørsmål gjentas, så bare å spørre i vei det :D

Ellers er det også en grei ide å ta en kikk på profilen/bilene til de som har tilsvarende bil, og de etter ideer/hva de har gjort av mods etc :wink:

Lykke til, og kjørt forsiktig i starten... en vraket mr2 er ikke altfor uvanlig, dersom man ikke gir seg litt god tid til å bli kjent med bilen før man trykker på altfor hardt