TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gi en lyd om du vet om en mr2 mk1 til salgs..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14333  av MRQuoc

tja , burde vel frisere dem snart... :p

.. trenger vel en frisør til mitt hode selv.. :o

men , jada bare pm meg.. så finner vi en dag .. :]

#14388  av Mr2 Mk2

Fikk en sms sant mail i dag av en som skal selge mr2 men prisen er for høy for meg...meg legger ut eposten så kan dere lese:
Hei!
Sendte deg SMS Tidligere i dag. Her er bilde av bilen. Bilen står her på Bømlo.
Kom gjerne ned å se/prøv den. Du kan komme til Sandvikvåg med ferja,så møter jeg
deg der.Jeg har også en liten Cessna (flyet på bilde) ,og kan eventuelt komme å
hente deg på Flesland viss du vil det.
Jeg selger bilen for 45000,- Det er litt mer enn det du skriver i annonsen din.
Men denne bilen er i meget god stand,bedre en noen av de andre jeg har sett til
nå. Det følger med 4 sommerdekk som er nye i år. 4 vinterdekk som var nye i
desember. Det er takluke å alarm. Fint interiør som går i svart å rødt.Bilen er
meget sprek,og billig i drift,ca 0,7 på milen. Den har alltid stått i garasje.
Jeg selger bilen på grunn av at den er nesten aldri i bruk mer. Vi har jo en bil
i tillegg (Familiebil) +at jeg kjører firmabil på jobb. Derfor står MR2`n bare i
garasjen å blir ikkje brukt.

Ehh hente meg med fly?Kan han ikke heller spare de pengene og gi meg bilen billigere?Men det var nå en snill tanke...
Bilen ser ut til å være strøken,han sendte bilde i mail,og da så jeg at den har stått på qxl leenge..Og for noen mnd siden begynte jeg å skrive ut alle mr2 er som var til salgs og knipse dem sammen,og ser her at den sto med pris:53.000 på den utskriften jeg har det er vel 2mnd siden...Og fant enda en utskrift med bilen her til 46.000...

#14389  av Mr2 Mk2

og forresten her er bilde
Vedlegg
mr2-2.jpg
mr2-2.jpg (27.3 kiB) Vist 1183 ganger
mr2-1.jpg
mr2-1.jpg (25.58 kiB) Vist 1183 ganger

#14392  av CelicaTurbo

tja, hva skal jeg si. At fyren vil hente deg med fly blir nok bare en vanlig søndagstur for ham. For at enhver flyger skal få beholde sertifikatet sitt må de ha et vist antall flytimer hvert år og fyren er nok bare glad for en unskyldning til å dra til Flesland.

Ellers, bilen er jo litt dyere enn du kunne tenke deg å betale, men om denne bilen virkelig er bra holdt og i god stand så bør du huske på at det du eventuellt betaler ekstra nå det sparer du på at du slipper å fikse et lass med problemer på en eventuell billigbil. Har du råd hadde jeg heller betalt ekstra for en bra bil og sluppet masse unødvendig kødd med slitne deler og rust osv..

og be om å få noen nærbilder av høyere oppløsning, men denne bilen ser unektelig bedre ut enn den andre da :) (men den var jo også mye billigere)

#14393  av CelicaGT

Ja, få nærbilde av bilen.
Det er kjedlig å reise langt for å sjå på ein bil som du ikkje vil ha..Har reist over 60 mil ein vei berre for å sjå på ein bil som selgern hevda var strøken og klar for lakkering....det mangla litt på at den var klar for lakkering :) :?

#14396  av Mr2 Mk2

Nei er ingen vits,betaler ikke 45 uansett,så gidd ikke plage ham med flere bilder...Men har sett noen andre bilder av den før og den er strøken...

#14632  av hmhaga

Kjøper du en bil til 25 k, så koster den minst 10 k i reparasjoner :wink:
Hvis du ikke har tid og penger til å mekke bil, så bør du kjøpe en i god stand.

#14637  av Mr2 Mk2

hmhaga skrev: Hvis du ikke har tid og penger til å mekke bil
Men det har jeg :wink: Så for meg vil det svare seg å kjøpe en billig så lenge det ikke er alvorlige problemer,skal bli bilmekaniker lærling til sommer`n så :wink:
Og som jeg har sagt før,så får jeg skjermer og slikt ganske billig..

#14682  av MRQuoc

Enda har den orginale felger på den :]
har sett den tidligere.. :)
jeg likte takluken.. ,
men jeg husket ikke om det var 86modell .. var det det?
for jeg ville gitt 45 for en fin en hvis det hadde vært 4AGE blokken fra 87" , revisjon 2 .. den tåler mye mye mer enn den første utgaven av motorblokken .. :) ... rev.1 sprekker \skjærer seg ved ett lavere tuninggrense enn rev.2 :)

#14730  av bose

Jeg har 86`mod. Tror det er 2.gen motor.har iaffal 2.gen girkasse, c52 kassa,

#14736  av Mr2 Mk2

Mrq:du må bare si fra når du kommer til Bergen,så kan du ta med deg Mr2 en;)

#14737  av MRQuoc

den i fredrikstad? -.. er den enda ikke solgt? ..
jeg har fått utrolig mye jobb nå ettersom den ene kollegaen har blitt sjukmeldt, så jeg vet ikke når jeg skal over, men bare sifra når det er en som du viser ekstra interesse for her nede rundt Drammen. så kan jeg se på den for deg..

( så faktisk en nesten ihjelrustet MR2 kjøre forbi gaten våres her om dagen.. undrer på om den bor i nærheten)

#14739  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:( så faktisk en nesten ihjelrustet MR2 kjøre forbi gaten våres her om dagen.. undrer på om den bor i nærheten)
Det er en skam,for en eier :roll:
Tror nok ikke den er solgt nei,han har jo ingen som helst annonse på den..

#14740  av MRQuoc

og du har lyst på den ? .. jeg kan ta turen ned denne uka engang..

-Edit-
faktisk skal jeg prøve å få sett på en utenfor Drammen.. en til 55.000 ,
alexander knoff sin hvis du har sett annonsen hans noen gang :]

#14741  av Mr2 Mk2

MRQ skrev: .og du har lyst på den ? .. jeg kan ta turen ned denne uka engang..

-Edit-
faktisk skal jeg prøve å få sett på en utenfor Drammen.. en til 55.000 ,
alexander knoff sin hvis du har sett annonsen hans noen gang :]
Ja jeg har lyst på den hadde vært supert om du kan ta turen snart..

Ja har sett Alexander knoff sin men ikke bilde da http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... leks.knoff

Det er blitt hard konkuranse for mr2 er,så annonse i ba igår Ønsker å kjøpe mr2 86-89 alt av interesse. :evil:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15