Var det eg tenkte meg ja....Bensinen kommer fram til fuel railen.......Den starter i et par sekunder på den bensinen den får gjennom kaldstartdysen,men så får den ikke mer,så dauer den,akurat det eg har sagt tidligere...Feilen ligger då i det elektriske et sted.....DVS at du må du finne ut ka som "trigger" dysene dine.....Eg har hatt akurat de samme problemene som dette i min,og tro meg,du kan klø deg i hodet til du blir gal...Eg har en halvgiver sensor i fordeleren min som gir beskjed til ECU'en om at no går motoren rundt,så no må dysene begynne å åpne.....Du må finne ut ka som "trigger" dine dyser for det vet ikke eg, på 4A-GZE'en....Du kan selvfølegelig ligge ut en link på forumet om noen vet dette......
Har du svinghjulsgiver på den el noe sånt?........Sikkert en sensor på svinghjul,cam,fordeler eller et eller annet som går rundt,som gir beskjed til ECU'en om at no går motoren rundt,så no må du begynne å pøse inn bensin.......Kjønner du meg?
Ps : Du kan PM'e meg sånn at denne topicen ikke blir så jækli stor,om du vil.
Levin GT