TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Trondheim Minitreff Søndag 17. August 2003

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#14081  av funkes

Jeg så dere når jeg kjørte Caddie hehe...
Måtte jo terge han med st202 caben litt i rundkjøringa ved solsiden også, og han svarte med å flashe langlys på meg hehe.
MEN det mangler en rød bil på de bilene. Var jo bare mørke biler der hehe

#14082  av @lpher

Aller siste... ;-)
Vedlegg
Hmm...var ille mange eksospotter på denne du... ;-) NY Accord Type R
<br />Kom også en Integra Type R...men jeg glemte å knipse den...
Hmm...var ille mange eksospotter på denne du... ;-) NY Accord Type R
Kom også en Integra Type R...men jeg glemte å knipse den...

AUT_9487.jpg (70.89 kiB) Vist 1902 ganger
Etterhvert begynte det å strømme på med grombiler ;-)
Etterhvert begynte det å strømme på med grombiler ;-)
AUT_9482.jpg (58.06 kiB) Vist 1902 ganger
Forfra....
Forfra....
AUT_9479.jpg (55.15 kiB) Vist 1902 ganger

#14089  av @lpher

funkes skrev:Jeg så dere når jeg kjørte Caddie hehe...
Måtte jo terge han med st202 caben litt i rundkjøringa ved solsiden også, og han svarte med å flashe langlys på meg hehe.
MEN det mangler en rød bil på de bilene. Var jo bare mørke biler der hehe
Hva i himmelens navn gjorde du i en caddie da?! :D
Ække no plass å være det vettu ;-)

Du får sørge for at du har fri neste gang da ;-)

@lpher

#14122  av MR2turbo

Dæven så mye fine bilder og biler :D :D

Byttet du fotograf etterhvert? ;)

Vi må få samlet en Toyotagjeng her i rogaland og snart for en kjøre/ briefe tur.. Men tror ikke at jeg tar initiativ til noe før jeg har lappen tilbake.. :)

#14124  av Erlend

Flott å samle så mange japseentusiaster - der skulle jeg ha vøri...
Lurer på et par ting - er det det samme 3-eika rattet i Supra og Celicaen vi får
halve interiøret
til?
Og hva gjør en Supravinge på en RX7? Han der trenger en skikkelig street-racer vinge...

Er forresten forbauset over at det kom en S2000, slikt hadde aldri skjedd her i Larvik, uansett hvor mange Toyotaer vi hadde cruiset med :)

#14132  av funkes

Erlend skrev:Flott å samle så mange japseentusiaster - der skulle jeg ha vøri...
Lurer på et par ting - er det det samme 3-eika rattet i Supra og Celicaen vi får
halve interiøret
til?
Og hva gjør en Supravinge på en RX7? Han der trenger en skikkelig street-racer vinge...

Er forresten forbauset over at det kom en S2000, slikt hadde aldri skjedd her i Larvik, uansett hvor mange Toyotaer vi hadde cruiset med :)
Tja..det er en gammel driftebil fra Japan det der...de som hadde hevet på vingen.

#14134  av funkes

Kan godt bli med på lørdag eller søndag jeg...
men jeg må få vite det litt fort hvis det blir søndag, vurderer å jobbe da.

#14155  av chris

Erlend skrev:Flott å samle så mange japseentusiaster - der skulle jeg ha vøri...
halve interiøret
til?

Hehe, Trøndelag som er tingen serru :D Går vel en svart S2000 i Trondheim også, såvidt jeg vet

#14156  av chris

funkes skrev:Kan godt bli med på lørdag eller søndag jeg...
Lukter jeg nytt treff? Hva med fredag? ;)

#14161  av @lpher

MR2turbo skrev:Dæven så mye fine bilder og biler :D :D
Thank you, thank you ;-)
MR2turbo skrev: Byttet du fotograf etterhvert? ;)
Ã…ssen merka du det? :D
MR2turbo skrev: Vi må få samlet en Toyotagjeng her i rogaland og snart for en kjøre/ briefe tur.. Men tror ikke at jeg tar initiativ til noe før jeg har lappen tilbake.. :)
Just do it! sier nå jeg da ;-)
Det er utrolig hvor lett det blir å rekruttere folk på sånne treff/cruise ;-)

@lpher

#14163  av @lpher

Erlend skrev: Lurer på et par ting - er det det samme 3-eika rattet i Supra og Celicaen vi får
halve interiøret
til?
Det ser ut sånn for meg ihvertfall...at det er omtrent det samma rattet ja...
Erlend skrev: Er forresten forbauset over at det kom en S2000, slikt hadde aldri skjedd her i Larvik, uansett hvor mange Toyotaer vi hadde cruiset med :)
Hmmm...ikke godt å si...er vel genuine entusiaster antar jeg...som ikke bryr seg om hvilke bilmerker det dreier seg om så lenge det er en sportslig en ;-)

Skulle sett den Honda Integra Type R'n...den var ihvertfall blank! ;-)
Skal selges nå, til fordel for en Supra TwinTurbo! :D

@lpher

#14164  av @lpher

chris skrev:
funkes skrev:Kan godt bli med på lørdag eller søndag jeg...
Lukter jeg nytt treff? Hva med fredag? ;)
Den som lever får se ;-)

@lpher

#14259  av Erlend

Erlend wrote:

Er forresten forbauset over at det kom en S2000, slikt hadde aldri skjedd her i Larvik, uansett hvor mange Toyotaer vi hadde cruiset med

Hmmm...ikke godt å si...er vel genuine entusiaster antar jeg...som ikke bryr seg om hvilke bilmerker det dreier seg om så lenge det er en sportslig en

Skulle sett den Honda Integra Type R'n...den var ihvertfall blank!
Skal selges nå, til fordel for en Supra TwinTurbo!

Tenkte på at det sjelden kommer andre biler og legger seg til japsebiler jeg :) Er for få av japsene her i Larvik... :?