TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Da er Top Gear igang igjen....

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #142163  av @lpher

BT link :)

EDIT: Pga skjerpede retningslinjer på forumet ang. hotlinking...har jeg fjerne linken :) Gjør gjerne et søk i google istedet? :)
Sist redigert av @lpher den 18 nov 2005 17:41, redigert 1 gang totalt.

#142167  av celicat23

Maskin står på hjemme og henter ned. Gleder meg villt til å komme hjem fra jobb og se den i dag. Da blir det å benke seg ned med snop og kose seg med det beste som er på tv!!!

#142202  av Master

WORD!

#142240  av Fantare

Hvilket program brukere dere til og laste ned filmen? Evt link til programmet :?:

#142316  av Fantare

Sitat: " And the engine is where it should be, in the middle " hihi :)

#142318  av mk1 black limited

Anbefaler (også) Fifth Gear på Discovery lørdag kveld, med gode gamle Tiff!

#142340  av RedCelica

Skal sees nå!

#142769  av JensL

Man kan laste ned torrents av både Top Gear og Fifth Gear her:
http://www.finalgear.com

Litt enklere å finne fram her, og de legger ut filene rimelig kjapt.

#142784  av Remi

Har en følelse på at dokker burde lese den her gutter :

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=12396

Nye Regler !!

#142833  av CelicaTurbo

jeg trodde finalgear var nedlagt pga press fra BBC jeg? Men men, jeg har ikke noe problem med linker til sider som presenterer slikt innhold, bare det ikke linkes direkte til filene her på forumet, eller at forumet blir brukt som et hjelpemiddel og informasjonskanal for hvordan være en vellykket pirat ;)

#142843  av @lpher

CelicaTurbo skrev:jeg trodde finalgear var nedlagt pga press fra BBC jeg?
Siden var nede ei stund her ihvertfall :)
CelicaTurbo skrev: Men men, jeg har ikke noe problem med linker til sider som presenterer slikt innhold, bare det ikke linkes direkte til filene her på forumet, eller at forumet blir brukt som et hjelpemiddel og informasjonskanal for hvordan være en vellykket pirat ;)
Sant nok :)

#142901  av chris

CelicaTurbo skrev:jeg trodde finalgear var nedlagt pga press fra BBC jeg?
Stemmer delvis.. for det første fikk de aldri vite om det var ekte eller ikke, det brevet de fikk. For det andre har ikke finalgear direkte nedlasting, men de linker til mininova.org

Selve siden finalgear.com er nå en slags "fan-site" til Top Gear og Fifth Gear, mye info om episoder og lignende, og så sier de bare hvor man kan få tak i episodene :)