TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 250km/t video

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#142145  av mr.two

Svinball skrev:
The Doctor skrev:Synes ikke det virker så fort jeg.. Har sittet på i 240-250selv i bil å det er ikke så wow som folk skal ha det til..

Prøv det selv i en tunell... :wink:
Ser ikke helt problemet med å kjøre i 250km/h i en tunell bare den er lang nok ? jeje..du mente kanskje med en tilsvarende 8% stigning ? Er ikke lett å få med seg alt..

#142146  av @lpher

Th4 Ghost skrev:er det ut hitra tunellen eller? synes det ligna litt
Nah...tror ikke det er den nei... :)

Men...åssen bil er det? Rimelig firkanta vippelykter på den da?

#142156  av Svinball

mr.two skrev:
Svinball skrev:
The Doctor skrev:Synes ikke det virker så fort jeg.. Har sittet på i 240-250selv i bil å det er ikke så wow som folk skal ha det til..

Ser ikke helt problemet med å kjøre i 250km/h i en tunell bare den er lang nok ? jeje..du mente kanskje med en tilsvarende 8% stigning ? Er ikke lett å få med seg alt..

Det virker plutselig litt fortere når du kjører tunnell da.... 8% stigningen hjelper jo på da... :wink:

#142157  av Turbotrille

@lpher skrev:

Mnja...
Si det du...
Du kan jo begynne å luke ut alle biler med firkanta lykter som ikke kan klare 250km/t i oppoverbakke... :wink:

#142171  av Johnny_Bravo

Turbotrille skrev:
@lpher skrev:

Mnja...
Si det du...
Du kan jo begynne å luke ut alle biler med firkanta lykter som ikke kan klare 250km/t i oppoverbakke... :wink:

og hvem biler er det? denne bilen er garanteri ikke orginal så det kan jo være somangt

#142173  av The Doctor

Svinball skrev:
mr.two skrev:
Svinball skrev:

Det virker plutselig litt fortere når du kjører tunnell da.... 8% stigningen hjelper jo på da... :wink:
Det var faktisk i tunnel. I Rælingstunnelen for å være eksakt!!

#142184  av kennethx

8% stigning er rimelig bratt det altså...

#142217  av SupraTurbo

Syns d så rimelig kjent ut d dashbordet der...

#142237  av Fantare

Turbotrille skrev:Så du "fant" en film på nettet, lastet den ned og la den ut på ts-ogn sin superraske server??? :roll: :wink:
Word! Men er sikkert verd og laste ned 8)

#142346  av Turbotrille

Fantare skrev:
Turbotrille skrev:Så du "fant" en film på nettet, lastet den ned og la den ut på ts-ogn sin superraske server??? :roll: :wink:
Word! Men er sikkert verd og laste ned 8)
Det var den ja. :D

#142362  av CelicaTurbo

jeg har nå prøvd nedlastningen fra tre forskjellige lokasjoner og synes ikke at 130-140kb/s er spesielt dårlig hastighet for nedlastning? :roll:

Noe helt annet: Jeg håper at om noen andre av dere føler for å gjøre et lignende stunt med toppfart (noe jeg håper at folk her ikke gjør), men, vær klar over at de aller fleste vinterdekk ikke er godkjent og konstruert for mer enn 180km/t og kjører dere med slikt på bilen og får en farlig ånd over dere på en lang og tom rettstrekke så vær klar over at et eksploderende/revnende dekk i 250km/t nok betyr en sikker død for deg og dine passasjerer. Jeg kjenner så klart ikke til dekkutrustningen til bilene i videoene ovenfor, men vil nå allikevel advare på generelt grunnlag siden det nok er mange som overhodet ikke tenker over at dette er en ekstra risiko å ta hensyn til.