TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Innbrudd i bilen (*sukke oppgitt*)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #142206  av TurboKnut

Ikke bare NEEMI som har hatt besøk i helga... (Jeg vet at det ikke er Toyota men....)

Jeg L U R E R virkelig på hva som rører seg i hodet til enkelte...

I morges da jeg kom ut fant jeg bilen jeg har disponert i helga med begge bakdørene på vid gap.
Bilen, en Chevrolet Suburban MED vinduer og TOMT bagasjerom stod parkert et stykke fra der jeg bor (pga plassmangel) og var dermed utenfor synsvidde.

Vel, i allefall så har noen borret ut låsesylinderen og åpnet bakdørene på bilen. Der var et heeeelt tomt bagasjerom og siden bilen er en kombinertbil så er det fast gittervegg mellom bagasjerom og resten av kupeen så det er ikke mulig å komme seg videre inn i bilen fra bagasjerommet.
Nå er det en knapp i bagasjerommet som kan låse opp resten av bilen med, men den var ikke trykket på siden de andre dørene fortsatt var låst.

Hva i helskogen er da vitsen med å bryte seg inn i et bagasjerom som man kan se inn igjennom vinduene er TOMT?

I alle fall er det ikke noe som mangler - i bagasjen eller i resten av bilen.

Noen som trengte en plass å sove kanskje?
Vedlegg
DSC05836.JPG
DSC05836.JPG (37.57 kiB) Vist 443 ganger
DSC05835.JPG
DSC05835.JPG (33.4 kiB) Vist 443 ganger

#142209  av Lilli

Er vel ikke alt en skal forstå her i verden? :wink:
Ser ut som om de har klart å lage ei ripe i lakken under dørhåndtaket og, kjedelig!
Sånt er så kjipt og unødvendig... :evil:

#142225  av grimfer

Kanskje et av mange bevis på at kriminelle også kan være dyktige, men kjøtthuer likevel.

Utrolig kjipt når slikt skjer. Og så er det så lite man kan gjøre. :?

Jeg sympatiserer.