Tenkte å få tatt en måling for street dyno med det økte trykket mitt i natt, og dro avgårde i tredjegir, trykket bygget seg kjapt opp til omtrent 1 bar og jeg reagerte på at det var litt høyere enn før.. og etter 2-3 sekunder med det trykket smallt det og det rykket noe helt utrolig, og direkte etterpå kjentes det ikke ut som om motoren dro i det hele tatt og engine-code lyset lyste i dashen.. skikkelig skremmende opplevelse da, men jeg fant ihvertfall ut at min hjemmemekkede justerbare fuelcut defencer fungerer som den skal 
    jeg samlet tankene min og bestemte meg for å droppe street dyno målingen for den natten ihvertfall, og kjørte videre oppover bakken, motoren var sitt samme gamle igjen..  men så plutselig smallt det igjen.. viste seg at etter overboost så begrenser ECU'en trykket til at man ikke får lov til å gå over positivt trykk i det hele tatt  
  Fikk somlet bilen opp en bakke uten å bygge trykk og stoppet på et buss stopp og stoppet motoren og startet den igjen, og etter det var allt som før..
men, moral: fuel cut kan defenitivt ikke anbefales å oppleve
					
										
																														 
					 
					 men, moral: fuel cut kan defenitivt ikke anbefales å oppleve
- Kristian - grunnlegger av ts-ogn (først mr2-ogn) helt tilbake i 2001
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
					 						
            1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet

