TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder fra Autofiltreffet i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #141488  av supratt

Noen bilder fra Autofiltreffet ikveld.
Vedlegg
Klarte jo ikke å stå rolig  han vettu når han fikk se Kurtis sin FETE Impreza RS ;)
Klarte jo ikke å stå rolig han vettu når han fikk se Kurtis sin FETE Impreza RS ;)
IMG_4291m.JPG (470.11 kiB) Vist 949 ganger
OJ!, du har jo rattet på riktig side du Alf...Det råeste Toyota har laget, og så holder det jo. (sitat Larsen)
OJ!, du har jo rattet på riktig side du Alf...Det råeste Toyota har laget, og så holder det jo. (sitat Larsen)
IMG_4294m.JPG (496.3 kiB) Vist 974 ganger
Simtech -75modell Mazda RX2 ( ca.500 Wankelhester på hjula!!!!)var en av de to bilene som skal representere Trondheim i såkalt stagedrive på Gardemoen Mai -06
Simtech -75modell Mazda RX2 ( ca.500 Wankelhester på hjula!!!!)var en av de to bilene som skal representere Trondheim i såkalt stagedrive på Gardemoen Mai -06
IMG_4279m.JPG (375.53 kiB) Vist 940 ganger
Jepp, jeg var ute og prøvde denne kjærra etter treffet..
<br />Om jeg er FRELST? JAAAAA!!!!
<br />ca:1100kg med en litt påjustert 300zx Turbomotor!!!! Råeste jeg noen gang har prøvd...........Classic, råsprek, veteran og skjønn.
Jepp, jeg var ute og prøvde denne kjærra etter treffet..
Om jeg er FRELST? JAAAAA!!!!
ca:1100kg med en litt påjustert 300zx Turbomotor!!!! Råeste jeg noen gang har prøvd...........Classic, råsprek, veteran og skjønn.

IMG_4281m.JPG (580.06 kiB) Vist 942 ganger

#141513  av supratt

Skal få lagt ut noen fler bilder senere idag. :)

Og det må sies at Jan erik Larsen ER HYPER!!! Like entusiastisk i virkeligheten som på tv..

#141522  av Johnny_Bravo

venter i spenning

#141581  av supratt

Her er noen fler, og vi kan vel si det sånn at Ts-ogn gjengen i Trondheim var godt representert :D
Vedlegg
Det er panseret sitt det ;) Mako Shark Corvette med ett av norges mest omtalte lakkjobb i diverse bilmagasiner og reportasjer. Er lenge siden sist vi hadde sett den, men den er jo UTROLIG gjennomført da.. Imponerer alltid den der.
Det er panseret sitt det ;) Mako Shark Corvette med ett av norges mest omtalte lakkjobb i diverse bilmagasiner og reportasjer. Er lenge siden sist vi hadde sett den, men den er jo UTROLIG gjennomført da.. Imponerer alltid den der.
IMG_4290m.JPG (549.7 kiB) Vist 947 ganger
Christian sin Mr2 får dommen. Oj!!! SÅÅÅ fett anlegg da! ( sitat Larsen)
Christian sin Mr2 får dommen. Oj!!! SÅÅÅ fett anlegg da! ( sitat Larsen)
IMG_4300m.JPG (435.71 kiB) Vist 958 ganger
Christian, Larsen og Sindre. Brødrene Langberg fikk inn hver sin bil de:)
Christian, Larsen og Sindre. Brødrene Langberg fikk inn hver sin bil de:)
IMG_4299m.JPG (504.56 kiB) Vist 943 ganger
Larsen inspiserer Sindre sin nyinnkjøpte -96 GT-Four og går i blemma som han ofte gjør og prater om noen 204hk som jeg aldri har vært klar over at den utgaven Celica hadde?? Blir selvsagt minnet på realitetene av Sindre.
Larsen inspiserer Sindre sin nyinnkjøpte -96 GT-Four og går i blemma som han ofte gjør og prater om noen 204hk som jeg aldri har vært klar over at den utgaven Celica hadde?? Blir selvsagt minnet på realitetene av Sindre.
IMG_4296m.JPG (350.06 kiB) Vist 957 ganger
Larsen synes jo det er rått, mens Alpher er litt sånn, ja,ja den er vel grei da ;)
Larsen synes jo det er rått, mens Alpher er litt sånn, ja,ja den er vel grei da ;)
IMG_4292m.JPG (569.27 kiB) Vist 970 ganger

#141621  av @lpher

supratt skrev: Og det må sies at Jan erik Larsen ER HYPER!!! Like entusiastisk i virkeligheten som på tv..
Kanskje enda mer entusiastisk i virkeligheten :D ...eller...mer spøkefull ihvertfall...og ikke så "tilbakeholden" som på TV :D

#141624  av @lpher

supratt skrev:Larsen synes jo det er rått, mens Alpher er litt sånn, ja,ja den er vel grei da ;)
LOL :D Ble litt tatt av på senga dær gitt :D Er egentlig ikke så forbaska begeistra for å stå foran ett tv-kameraer serru :D

#141699  av Rømmling

når kommer dette på tv?

#141702  av Th4 Ghost

kommer på NRK1 i Mars..

#141703  av cameleon

SITAT: Nei søttan...nå må vi ta hele greia på nytt. dere jenter som viser bar mage må tildekke det litt mere fordi nrk tillater det ikke på tv hihihihi. KØDDA! :lol:

#142617  av Erlend

Rått at dere var så bra representert da :D Kult å se TS-OGN-brødrene sammen med Jan Erik også :mrgreen:
Sist redigert av Erlend den 17 nov 2005 12:31, redigert 1 gang totalt.

#142630  av sindrejl

Erlend skrev:Rått at dere var så bra representert da :D Kult å se TS-OGN-brødrene sammen med Lars Erik også :mrgreen:
tjihi *rødme* :oops: