TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hva syns dere om Erebuni shogun style 330 bodykit

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #141506  av SMT

jeg vurderte oog kjøpe Erebuni shogun style 330 bodykit.
men jeg greier ikke og bestemme meg om fronten er tøff eller ikke. synes sideskjørtene og bakfangeren er utrulig bra.

noen som kan hjelpe med et valg??

http://erebuni.net/ge/toymr290.htm

#141507  av mr.two

Det kit'et ser helt forjævlig ut. Rett og slett

#141511  av Th4 Ghost

som du sa: sidene og bak ser ok ut, men fronten..naah

#141512  av Zepticon

MÃ¥ si meg eni der... Det er et av de styggeste kitta jeg veit....
Ville myyyyye heller satsa på det Ferrari kitte om jeg var deg... 8)

#141519  av RedCelica

Ferrari kittet var heller ikke så enormt flott. Men mye, mye bedre enn Shogun.

#141523  av SMT

jeg vill egentlig ha border fronter.

det jeg likte med sideskjørtene var at det ikke har den streken i mitten på luft intakene på siden.

#141525  av sexten

http://photobucket.com/albums/y224/sexten/

Her kan du se hvordan det ser ut på min bil iallfall :D
Det tok meg noen måneder å venne meg til fronten, men etter mye grubling bestemte jeg meg for at den ser dritfet ut :)
Og har bare fått positive kommentarer om bilen etter jeg stylet den, og viktigest av alt så er jeg selv kjempefornøyd.
Men det vil selvsagt alltid være noen som ikke liker det.

P.S.: Gitter og små lykter i midten fremme er montert i etterkant. Skal ta hi-res bilder når jeg får det nye digitalkameraet mitt;)

#141532  av SMT

så jo egentlig ikke så verst ut.

men hvordan gjør du med lysene. kjører du med lyktene oppe,hele tiden?
synes ikke mr2'ene er noe fine med lyktene oppe.

#141534  av celicat23

Syns det er dritkult på mr2'n.

#141537  av sexten

Med de nye lyktene jeg har montert foran gitteret i fronten så kan jeg kjøre med de på dagtid, er mer enn nok lys. Men når det er mørkt ute så kjører jeg med vippelyktene oppe, synes egentlig ikke de ser så fæle ut jeg.

#141541  av FireFox

ville gutsa på det kittet jeg assa.. er en i Drammen som har akkurat det samme. Det ser villt kult ut 8)

#141549  av Th4 Ghost

skifter mening etter å ha sett på bildene til sexten: det var ikke så ille likevel. faktisk ganske tøft :) synes du burde satse på det jeg

#141559  av SMT

ja da får jeg prøve meg på det kittet :D

får håpe det blir bra :wink:

#141561  av Erlend

SMT skrev:det jeg likte med sideskjørtene var at det ikke har den streken i mitten på luft intakene på siden.
Du kan få egne luftinntak uten "streken" i midten, og de passer originalt tror jeg.
Min personlige mening er at et så vilt kit ødelegger MR2ens former, og jeg blir ganske trist når jeg ser sånne biler.
Men gjør som du selv føler for - det er din bil :)

#141563  av BrennaRacing

Syns egentlig hverken bakfanger, sideskjørt eller fronten er no særlig pen jeg ass...Syns det blir litt for mye...

Men hvis du liker det så er det jo greit :)
Du får det jo til en billig penge også :D