TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilder til mobile telefoner ?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #14039  av MRQuoc

..
Tja , jeg lurer på om noen har noen fine , gode .. perfekte bilder til å ha på telefonen..

har TS-ogn en slik en? :p

eller om noen som har en tonn \ gigabyte ( eller.no) med bilder som kan konverteres til slike størrelser? .. MMS er gratis denne mnd .. :]

Sifra hvis dere har eller trenger

Vi kan jo Spamme MMS nettverket med TS-OGN.no flyers.. , er jo gratis MMS
 #14041  av Mr2 Mk2

MRQ skrev:Vi kan jo Spamme MMS nettverket med TS-OGN.no flyers.. , er jo gratis MMS
Syns ikke det ville vært så bra reklame :? ...Vi må prøve å holde3 det på et litt seriøst nivå..
Men angående de bildene,jeg har noen stilige wallpapers visst det kan brukes,ikke vet jeg har ikke mms?

#14056  av CelicaTurbo

ingen spamming eller slikt nei, er innbitt motstander av det tullet der :)

men jeg kan jo legge ut logoen fra de kommende foliemerkene i aktuelle størrelser for mobil for dem som ønsker å ha dette som bakgrunner da.

For Nokia er det vel 128x128 og 176x-ett-eller-annet som er aktuellt, hva med Siemens og Erichsson? Jeg mekker å så tilfelle kun dette for fargetelefoner da selv om logoen nok bare blir svart på hvit bakgrunn..

jeg har ikke programvaren å lage dette som bakgrunn for eldre telefoner (operatørlogo).

#14106  av MRQuoc

Det med spam var selvsagt bare tull ;)
Ett hat med det der

jeg har ericsson , så hvis jeg får det grovarbeidet , kan jeg konvertere til ericsson :]

#14117  av bose

CelicaTurbo skrev:ingen spamming eller slikt nei, er innbitt motstander av det tullet der :)

men jeg kan jo legge ut logoen fra de kommende foliemerkene i aktuelle størrelser for mobil for dem som ønsker å ha dette som bakgrunner da.

For Nokia er det vel 128x128 og 176x-ett-eller-annet som er aktuellt, hva med Siemens og Erichsson? Jeg mekker å så tilfelle kun dette for fargetelefoner da selv om logoen nok bare blir svart på hvit bakgrunn..

jeg har ikke programvaren å lage dette som bakgrunn for eldre telefoner (operatørlogo).
Hvis du kan få mekka den til BMP-fil så kan jeg trylle litt.Har fint mob-software på pc vettu :wink:

#14125  av Erlend

Sony Ericsson T300, som jeg har, bruker iallefall 101 x 80... Men jeg kan jo fikse det selv, så lenge jeg finner logoen som blir brukt her et sted...

#14127  av MRQuoc

Ble det lagd en logo noen gang?

kan huske var noen som fiklet med det , for moro

#14130  av MRQuoc

Jeg har brukt bildene som har vært i forum tidligere.. og noen eierbiler..
.. :) .. disse er på 120x160

Bilde Bilde Bilde
Bilde Bilde Bilde

#14131  av ST205

Har jo lagd noen som er på hjemmesida mi. Begge bildene linker til
ts-ogn sidene. MÃ¥ resizes. :D

Bilde

#14153  av chris

Finnes vel ikke så mye mer dekkende bilde enn dette da.. bare å kline på http://www.ts-ogn.no på nummerskilta i photoshop ellerno ;)
Vedlegg
;)
;)
celica_supra_mr2.jpg (26.93 kiB) Vist 1044 ganger

#14157  av @lpher

Hmmm...det som er så kjipt er at jeg for et par år sia, for å prøve det,
laga en Supra logo til Nokia (old chool 6210)
...og NÅ når jeg virkelig KAN bruke den...så finner jeg den ikke :D

Har bare en 6510 for øyeblikket...
Anyone?

@lpher

#14178  av Dalan

Ericsson'en min støtter 288x352 i farger hvertfall ;)
Hadde vært fint med bilder av de flyers'ene :D

#14211  av MRQuoc

Bilde
288x352

#14219  av chris

Ey!! Det likte jeg ;)

Men skulle brukt et av de bildene som er tatt litt mer midt på.. ser det er litt skjevt det bildet der.