TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjæresten har kjøpt seg ny bil..! :D Bilder...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #140992  av MR2turbo

Hadde bare lyst til å fortelle at Lise (kjæresten min) og jeg var på tur og fant bil til henne sist uke :)
Hun som kjøpte da, og jeg hjalp til med å se etter feil og mangler.. hehe

ikke det at jeg har hatt noen form for påvirkning eller noe... :P men valget falt på en noe stylet 1991 modell MR2 turbo US spec... hehe

Er jo litt misunnelig nå om dagen da, siden kamelonen har gått i vinterhi, og hun farter rundt... hehe, men har jo fått prøve den noen ganger da... ;)
Men det er hun som er supergira og kjører så mye bil som hun kan... hihi er ikke snakk om å byttelåne med Hiacen der i gården nei... :wink:
Vedlegg
Lise og bilen...
Lise og bilen...
Photo-0265.jpg (59.38 kiB) Vist 433 ganger

#140996  av sigheri

Du får grattulre a! Så tøff ut den :wink:

Blir det ike mye trim på denne som din? :lol: hehe

#140997  av SMT

du må grattuler hun da med ny bil og ett artig leketøy. blir vell og se dere kjøre om kapp på acr til sommeren :P

#140998  av Kjelliken

:shock: hÆÆ!!!!! vil hun ikke byttelåne mad haiacen????

Det er det verste jeg har hørt.. Tror jeg må ta en prat med henne Markus så skal vi få ordnet den lille missforståelsen der..

hehe Kanon bil hun har fått seg der da... :D

#141001  av MR2turbo

hehe skal bringe det videre ;)
får se om det blir noe banekjøring... kan jo være at hun får en liten dytt av meg til å komme i gang... hehe

Kjelliken, tusen takk for at du vil snakke med henne :mrgreen:

#141003  av Erlend

Oi, er det den MR2en som ble omtalt her for litt siden? Hehe! Den med 4 endestykker og frontleppe man kan spise frokost på? Rødt interiør og brannslukker i bakruta? Litt rånete for meg, men damer som kjører sånne vogner er jo bare fett :mrgreen:

#141009  av GT_rider

Erlend skrev:Oi, er det den MR2en som ble omtalt her for litt siden? Hehe! Den med 4 endestykker og frontleppe man kan spise frokost på? Rødt interiør og brannslukker i bakruta? Litt rånete for meg, men damer som kjører sånne vogner er jo bare fett :mrgreen:
jepp er nok den ser det ut som jah..
Enig i at slike damer fortjener bittelitt respekt 8)

På stord den sto? Mener å ha sett den i forbindelse med stord gatebilklubb :?

#141012  av Lilli

Gratulere med ny bil Lise! :)
Du får bli medlem på forumet her, om du ikke alt er det!

#141035  av hmsilset

Gratulerer! megakul den der! :P

#141073  av jan-erik

Fin bil, du får gratulere henne. Sleng gjerne ut noen flere bilder.

Ellers så ser jeg at hun har bedre stoler enn deg Markus :wink: enn så lenge kanskje ??

#141091  av Morten

jan-erik skrev:Ellers så ser jeg at hun har bedre stoler enn deg Markus :wink: enn så lenge kanskje ??
Er ikke så sikker på det... tror nok det står noe i vognskjulet hans som holder på og tilpasses! :wink: :mrgreen:

#141100  av kennethx

hey, grattis med fet gjennomført bil, mikkemusører til og med :D

#141111  av kaimagne

SMT skrev:du må grattuler hun da med ny bil og ett artig leketøy.
Det er vel den rette betegnelsen på Markus ja... :D

#141133  av jumbo

Grattis med bil ja!

Markus, du får ta ansvar nå, og få madamen innmeldt på forumet imo!

#141140  av Kaizern

Begge deler så jo bra ut, lol :lol: