TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Laserkontroller Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #140148  av Maverick

Onkel Blå er virkelig på offensiven for tida her i Trondheim ..
NÃ¥ har de kontroll nederst i Okstadbakken igjen (!!!!) :roll:
 #140151  av @lpher

Maverick skrev:Onkel Blå er virkelig på offensiven for tida her i Trondheim ..
Aj aj...var jo nettopp nedover der jeg...og dro på "litt" :oops: :oops: Spørs om det var ett sjakktrekk av dimensjoner å svinge av den til osloveien da?!! :D

Traff på han duden med den røde NA'en...var han som var passasjer på den turen...han ville nemlig kjenne hvordan en TT sparka fra seg iforhold til hans egen NA...og det fikk han kjenne...kan man vel si :D
Sist redigert av @lpher den 30 okt 2005 12:36, redigert 1 gang totalt.

#140157  av Master

Hey begge to er jo Supra.... går jo for det samme :roll: :roll: :P

#140172  av @lpher

Master skrev:Hey begge to er jo Supra.... går jo for det samme :roll: :roll: :P
Du mener det ja?! :D La meg si det slik...det lite brukte holde-seg-fast-i håndtaket på innsiden av A-stolpen på passasjersiden ble flittig brukt la jeg merker til ihvertfall :D Men...det var litt bløtt på veien...så jeg fikk ikke demonstert ordentlig med akselerasjon...da rompa kommer øyeblikkelig når turbo #2 kommer online...uansett hvilket gir man er i! :D

Men...jeg tror han likte det gitt :D Han har ihvertfall planer for NA'n sin :)

#140184  av Fantare

De er ivrige i Trondheim fortiden ja!!

I Hope they all burn in Hell :twisted:

#140203  av Sven

[quote="@lpher"][/quote]

Du mener det ja?! :D La meg si det slik...det lite brukte holde-seg-fast-i håndtaket på innsiden av A-stolpen på passasjersiden ble flittig brukt la jeg merker til ihvertfall :D Men...det var litt bløtt på veien...så jeg fikk ikke demonstert ordentlig med akselerasjon...da rompa kommer øyeblikkelig når turbo #2 kommer online...uansett hvilket gir man er i! :D

Som poesi i mine ører :D
 #140205  av jsun

Maverick skrev:Onkel Blå er virkelig på offensiven for tida her i Trondheim ..
Mye kontroller i Oslo også!!
Spesiellt ser jeg dem ofte mellom Fiskvoll bukta, og Tusenfryd, ved rasteplassen. De måler deg med laser, noen hundre meter før fartsboksen :wink:
Det var kontroll der 2 ganger i forrige uke!!!

#140209  av sindrejl

han i den røde supraen bruker CAPS!!!??? fy.!

#140219  av @lpher

sindrejl skrev:han i den røde supraen bruker CAPS!!!??? fy.!
Vær sin smak vettu, Sindre :D