TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Boikotting av ts-ogn.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #139741  av Mr2Nyter'n;p

Fra og med i natt.

Liker IKKE å få slettet poster der jeg IKKE skriver støtende/slemme ting.

Kunne ihvertfall fått oppgitt et grunnlag til slettingen.

Blir for dumt å nevne navn eller krangle om dette, så da lar jeg heller vedkommende og ts-ogn være i fred.

Får jeg oppgitt grunnlag til sletting av poster av den som slettet dem, er det muligheter for at jeg kommer tilbake, uten det får dere ihvertfall ha det bra, fått mange venner her.

Ikke svar i denne posten, kun ment som info og vil ikke bli besvart.

Hadet.

#139753  av sindrejl

svarer på posten læll.. vil bare si at jeg også ikke liker å få slettet poster som ikke er støtende eller på noen måte irriterende uten å få oppgitt grunnlag.. SLUTT MED DET FFS!!

#139759  av kennethx

Jeg har ingen anelse om hva denne konkrete saken anngår. Noen ganger så er det 2 valg, låse en tråd, eller slette en masse svada, som igjen fører til at annen svada kommer ut av kontekst, så da er det like greit å slette det også.

For å virke litt nazi, det er ingen rettighet å poste på ts-ogn, det er en privilegie.

Dersom man ikke klarer å følge de reglene som er satt opp kan man bli utestengt fra forumet. Dette har ikke skjedd ennå, men noen har vært ganske nermt noen ganger, uten å utdype det.

Reglene er satt opp for å unngå ting som skaper en dårlig atmosfære på forumet.

Dersom du ikke er enig med en moderators avgjørelse, så ser jeg det som fordelaktig at du sender en PM, og ikke lager poster som dette som utelukkende sprer dårlig stemning og sette moderatorene i ett dårlig lys. Moderatorene gjør en stor jobb, og har mange posts å lese igjennom daglig for å se etter feilposts og andre brudd på reglemanget.

Denne tråden er stengt, og jeg vil ikke høre ett pip mer om dette i en offentlig tråd på forumet.

#139803  av CelicaTurbo

Som en oppklaring var det jeg som slettet posten på grunnlag av oppfordring fra trådstarter. Selv om postene ikke var krenkende så var de allikevel et soleklart brudd på forumets regler rundt kjøp&salg, særlig når situasjonen mellom MR2Nytern og selger allerede var avklart på privaten ifølge selger, og en klage over at selgers manglende respons til MR2nytern personlig er noe som hører hjemme i private meldinger og kontakt med selgeren, og ikke på forumet på et vis hvor det fremstår som en klage mot fremgangsmåten til selger.. I tillegg har jeg blitt fortalt at MR2nytern har fått de svarene han har bedt om for lenge siden og om det fremdeles er en misforståelse der så hører slikt hjemme i private meldinger ikke i annonsen. Reglene er ganske enkle og jeg gjorde ikke MR2nytern oppmerksom på slettingen pga at grunnlaget for slettingen var selvforklarende og innlysende. Normalt er jeg flink med å opplyse om slikt i private meldinger men denne gangen tok jeg meg ikke tid til det og det er nok noe beklagelig ;)