TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ferska med stjÃ¥let bil- saken henlagt...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #139385  av ST182

Er det mulig??? :shock: :shock:
http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/25/447460.html

Jaja er jo tydeligvis enkelt å slippe unna biltyveri gitt, bare si at du har lånt den av en kompis som har lånt den av en annen kompis :roll:
Purken gidder jo ikke engang å ta kontakt med disse "kompisene" som har lånt bort en stjålet bil heller.... MEN kjør litt over fartsgrensa på motorveien, DA er du kriminell da. Tror nesten jeg skal slutte å kjøre for fort på E6 jeg og heller begynne med biltyveri gitt.. blir ihvertfall ikke straffa for det. :roll: :evil: Er det rart at vi har lite\ingen tillit til politiet??

P.S: Idag tidlig kl 0900 i Moss kom en en viss tulling av en politiman (Mr "pain in the ass") kjørendes på sommerdekk på 5-6cm snø opp til en dekkbutikk, etter å ha fått lagt på nye vinterdekk så hadde han knapt kommet ut av parkeringsplassen før han begynte å bøtelegge folk som var på vei inn til samme butikk for å få lagt på vinterdekk. Helt utrolig, først så kjører han en uniformert politibil på sommerdekk gjennom hele byen på nysnø, og så fort han har fått på vinterdekk selv, så begynner han å bøtelegge folk som gjør det samme som han, PÅ VEI INN TIL DEKKSJAPPA!! :evil:

Der kan de bruke resursene sin ja, for det betyr jo penger i kassa... Fy f.. for et tåplig sted å bøtelegge folk på, når han 30 min tidligere hadde gjort det samme selv....

#139403  av chris

Jeg har ingen respekt eller tillit til purken lenger.. helt borte. En gjeng med pengeinnkrevere og maktsyke tullinger! :evil:

#139409  av celicat23

Velkommen etter.

#139412  av kennethx

De taper jo penger på å bure tyver inne, så hva er poenget med det liksom?

#139419  av Zepticon

Dem oppfordrer jo folk til å ta loven i egne hender....
Og om dem hadde banka de folka som stjal bilen helseløs så hadde de vell henlakt den saken også.... :roll:

#139501  av Mr2Nyter'n;p

"Bain in the ass"?
 #139513  av ST182

MR2WideBody skrev:
ST182 skrev: Idag tidlig kl 0900 i Moss kom en en viss tulling av en politiman (Mr "pain in the ass")
Er dette den godeste Bain?
hehe jepp.. makan til ivrig kar i tjenesten skal man vel lete leeenge etter..
Har blitt stoppa av han flere ganger enn jeg setter pris på gitt.. :?
 #139596  av Kaizern

ST182 skrev:
MR2WideBody skrev:
ST182 skrev: Idag tidlig kl 0900 i Moss kom en en viss tulling av en politiman (Mr "pain in the ass")
Er dette den godeste Bain?
hehe jepp.. makan til ivrig kar i tjenesten skal man vel lete leeenge etter..
Har blitt stoppa av han flere ganger enn jeg setter pris på gitt.. :?

Når jeg leste topicen så trodde jeg du hadde stjålet en bil og saken ble henlagt... Heheh:D
 #139639  av BrennaRacing

ST182 skrev:
P.S: Idag tidlig kl 0900 i Moss kom en en viss tulling av en politiman (Mr "pain in the ass") kjørendes på sommerdekk på 5-6cm snø opp til en dekkbutikk, etter å ha fått lagt på nye vinterdekk så hadde han knapt kommet ut av parkeringsplassen før han begynte å bøtelegge folk som var på vei inn til samme butikk for å få lagt på vinterdekk. Helt utrolig, først så kjører han en uniformert politibil på sommerdekk gjennom hele byen på nysnø, og så fort han har fått på vinterdekk selv, så begynner han å bøtelegge folk som gjør det samme som han, PÅ VEI INN TIL DEKKSJAPPA!! :evil:

Der kan de bruke resursene sin ja, for det betyr jo penger i kassa... Fy f.. for et tåplig sted å bøtelegge folk på, når han 30 min tidligere hadde gjort det samme selv....
Så en lang kø med politibiler som sto å ventet på å få skiftet dekk hos Konows bilpleie i Oslo i dag. Det sto hvertfall 10 biler i kø i dag, så politiet henger litt etter oss andre...

#141057  av jonny on the spot

du trenger ikke leite lenger. Har funnet Cow boyen som er like irriterenden som han der fyren.
TORE LORT på askøy, der har du en fyr som tar loven i egne hender. :?

#143401  av FireWalk

chris skrev:Jeg har ingen respekt eller tillit til purken lenger.. helt borte. En gjeng med pengeinnkrevere og maktsyke tullinger! :evil:
110% enig!