TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny vinterbil pÃ¥ plass!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #139025  av mk1 black limited

Siden AE86 er dyrt og vanskelig å få tak i...

Her er bilen som erstatter Pug'en som vinter-/dagligbil:

Bilde

Flere bilder her:

http://linjin.mine.nu/gallery/BMWE30318iS

#139028  av Blueman

Så ikke dum ut den dær :)
Jeg får gratulere med sikkelig leketøy :D hehe

#139040  av lasse

Gratulerer!
Så jo veldig pen ut den der, E30 er den eneste 3-serien som er verdt å samle spør du meg...
 #139043  av andre 1

steike den så strøken ut, lov til å spør om hva du måtte ut med???

#139060  av Apsis

damn, strøken!
Er jo bedre enn sekserne mhp vektfordeling også den der ;)
 #139065  av erling

mk1 black limited skrev:Siden AE86 er dyrt og vanskelig å få tak i...

Her er bilen som erstatter Pug'en som vinter-/dagligbil:
NamNam. To-dørs og rette fargen. Snop. 8)

#139079  av Anders gullstein

Hehe, den er absolutt tøff. Fikk sånn akutt lyst på en slik da jeg så din. Dessverre må jeg nok leve litt til med feilhjulstrekker bilen min.

Den har da alle vitale specs på ekstrautstyr lista da. Grøftlys, linselys (får bare håpe de forblir på bilen din, dessverre alt for lett å stjele og er svært attraktive), sportstoler i skinn, tre eika sport ratt, kjørecomputer og noen lekre BBS felger som er spot on på den typen BMW. :)

#139125  av mk1 black limited

Takk, takk alle sammen! ;-)

andre 1: Ga 35' inkl. div. ekstra deler.
 #139127  av andre 1

Det må da være en god pris,skulle gjerne byttet ut starleten som jeg har som vinterbil med den ja .....

#139274  av RedCelica

mk1 black limited skrev:Takk, takk alle sammen! ;-)

andre 1: Ga 35' inkl. div. ekstra deler.
Du har vel ikke tenkt å selge til sommeren? :wink:

#139333  av jan-erik

Gratulerer Jørn, den der så jo dønn strøken ut :-) Ser vi snart en "Rally pigg ønskes kjøpt annonse" ifm isbanekjøring på Dagli tro..... :wink:

Apropos vinterbil, nå snør det ute, og skal ut å få skilter igjen på min vinter etter et lite verkstedopphold. En ikke så veldig spennende Audi 90 2.3E som dessverre er uten quattro. For snirkle meg frem på veiene med MR2-en i dag, blir vel kanskje siste turen i år. Meldt varmere vær til helgen, så da blir det vel full vask og så parkering i garasje.

#139387  av TheStig

tips: ta en skinnpolish på den.. utrolig hva det gjør for slitte skinnseter :D .. prøv det så kom tilbake med nye bilder

#139468  av mk1 black limited

RedCelica skrev:[Du har vel ikke tenkt å selge til sommeren? :wink:
Sånt vet man aldri på forhånd. :-)

#139469  av mk1 black limited

jan-erik skrev:Gratulerer Jørn, den der så jo dønn strøken ut :-) Ser vi snart en "Rally pigg ønskes kjøpt annonse" ifm isbanekjøring på Dagli tro..... :wink:
Nah - ispigg er juks...;-)

#139470  av mk1 black limited

TheStig skrev:tips: ta en skinnpolish på den.. utrolig hva det gjør for slitte skinnseter :D .. prøv det så kom tilbake med nye bilder
Ligger litt i korta, det ja. ;-)