TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• En kjent mr2 sw20 "spotted" i Gatebil bladet...

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#129029  av grimfer

Synes faktisk at den bilen er en av få som tåler å bli sett med lyktene oppe, jeg. :)

#129214  av kake

grimfer skrev:Synes faktisk at den bilen er en av få som tåler å bli sett med lyktene oppe, jeg. :)
Jepp i mørket ser den bra ut med lyktene oppe.

Får ta og kjøpe det gatebil bladet imorra tenker jeg :)
 #129222  av kka

Kjæmpe bra lesestoff,
Gratulerer Markus :lol:

PS.Bra reklame :D for Gatebil magasinet

kka

#129400  av SMT

grattis,markus var rå bra.

#129439  av lexusmann

Takk for sist, Markus! Og en stor grattis til deg, må ut få tak i bladet, jeg også... :)

#129457  av Johnny_Bravo

hmm ja det er ikke ille. tror man skal ha litt peiling på bil før man ender opp med 5 sider i et bilmagasin :)

men det er jo ikke noe problem for deg 8)

#129644  av MR2turbo

hehe,, liker bilen med lyktene oppe, jeg ;) men det var fotografen som bestemte alt og, jeg må innrømme at jeg trakk litt på det når han ba meg ta opp lyktene... men sysndet så bra ut alikevel.

Johnny, behøver ikke så masse peil... bare være veldig PR-kåt... LOL... :mrgreen:

#129646  av chris

MR2turbo skrev:bare være veldig PR-kåt... LOL... :mrgreen:
Og der er jo du eksperten i hvert fall :mrgreen:

#129650  av MR2turbo

chris skrev:
MR2turbo skrev:bare være veldig PR-kåt... LOL... :mrgreen:
Og der er jo du eksperten i hvert fall :mrgreen:
*plystre- plystre* se en annen vei osv... nei dét kjenner jeg ikke til... :lol:

#129652  av kennethx

*host* ikke vi heller *host* hehe

Men gratulerer, må neten skaffe meg en kopi av bladet da :)

#129670  av Johnny_Bravo

nå som bilen din har fått så mye omtale i media og du har vel lagt utallig arbeidstimer i den. hvor mye skulle en kar by deg for at du skulle vurdere å selge den?

ikke det at jeg hadde hatt råd til det noen gang men bare lurer :)

#139259  av Arne rebel

Marcus: Det er ikke bare du som har latt ditt "glis" glore Gatebil bladet sine sider. Blar en opp på side 58 av nr3 ser en fronten på mitt glis....tenkte kanskje jeg nå ble akseptert som en "kjendis" også :lol: Mine dekk er også avbildet på side 100, kanskje jeg også kommer til å få like bra dametekke som deg nå som jeg også er litt kjendis :wink: .....eller hva?....
Vedlegg
Mine dekk...de ligger her hjemme.
Mine dekk...de ligger her hjemme.
PA240092.JPG (283.23 kiB) Vist 123 ganger
Kanskje ikke den største spalteplassen eller det største bildet, men bilnummeret er mitt....
Kanskje ikke den største spalteplassen eller det største bildet, men bilnummeret er mitt....
PA240090.JPG (285.77 kiB) Vist 124 ganger
Sist redigert av Arne rebel den 24 okt 2005 22:16, redigert 1 gang totalt.

#139294  av RedCelica

Skulle få meg et nytt bankkort for noen uker siden. Kunne da velge et motiv med en kamelon Mr2, er det din Markus?