TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Getaway In Stockholm 6

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#138874  av Th4 Ghost

Blueman skrev:jeg skjønner ikke hvorfor det ikke er no purk med ?
grunnen er at, tru det eller ei, disse folka er proffesjonelle. dvs: de putter sikkerheten først. og å ikke få halve politi korpse etter seg er en form for sikkerhet det også.. :wink:

#138885  av celicat23

Th4 Ghost skrev:
grunnen er at, tru det eller ei, disse folka er proffesjonelle. dvs: de putter sikkerheten først. og å ikke få halve politi korpse etter seg er en form for sikkerhet det også.. :wink:
Hahahahahaha, det er det mest morsomme jeg har hørt i dag. Projesjonelle som putter sikkerheten først....Hahahahahaha. Tror du må se på video'en(e) en gang til, så se alle gangene de passerer vanlige trafikkanter i VELDIG høy fart på feil side, kjører igjennom kryss med rødt lys osv....

Proffer som setter sikkerheten først...heheh...Var en god vits.

#138897  av memo

celicat23 skrev:
Th4 Ghost skrev:
Hahahahahaha, det er det mest morsomme jeg har hørt i dag. Projesjonelle som putter sikkerheten først....Hahahahahaha. Tror du må se på video'en(e) en gang til, så se alle gangene de passerer vanlige trafikkanter i VELDIG høy fart på feil side, kjører igjennom kryss med rødt lys osv....

:lol:

mulig de er profesjonelle sjåfører til vanlig, men det har ikke så mye å si akkurat.. om det å få purken etter seg er en sikkerhetsrisiko, da lurer jeg og på hva i helvete de holder på med i resten av videoen :P

#138922  av Blueman

nei hufff jeg er ikke litt imponert!
Med noen sikkeligkamera og start på biln min så skulle jeg seriøst ha klart det samme :D

#138923  av Th4 Ghost

memo skrev:
celicat23 skrev:
Th4 Ghost skrev: grunnen er at, tru det eller ei, disse folka er proffesjonelle. dvs: de putter sikkerheten først. og å ikke få halve politi korpse etter seg er en form for sikkerhet det også.. :wink:

:lol:

mulig de er profesjonelle sjåfører til vanlig, men det har ikke så mye å si akkurat.. om det å få purken etter seg er en sikkerhetsrisiko, da lurer jeg og på hva i helvete de holder på med i resten av videoen :P
det var ikke det jeg mente og det vet dere..hva de folka dær gjør til vanlig har jeg ikke peiling på. det jeg mener med sikkerhet er at de kjører for eksempel ikke 190 igjennom en sving de ikke har sjangs til å ta (det var bare et eksempel)..

nå har jeg ikke sett denne videoen enda, men har sett de 5 andre. og etter det blueman skrev, så hørtes det ikke ut som det var med noe spesielt med purk i denne videoen.

#138952  av sleeper

har lasta ned hele greia på ca 3.4gb, men hav bruker jeg til og se det?

#138957  av celicat23

sleeper skrev:har lasta ned hele greia på ca 3.4gb, men hav bruker jeg til og se det?
3.4gb...Har henta ned hele DVD kopien du da. Får brenne det over på en dvd, og smelle det inn i en dvd spiller.

#138958  av Blueman

sleeper skrev:har lasta ned hele greia på ca 3.4gb, men hav bruker jeg til og se det?
eller du kan bruke vlc :)

#138981  av sleeper

Blueman skrev:
prøvde med vlc, men fikk bare frem menyen... og der kunne jeg ikke gjøre noe!??
(har ikke dvd brenner så og brenne den er ikke mulig!)

#138990  av celicat23

sleeper skrev:
Blueman skrev:
prøvde med vlc, men fikk bare frem menyen... og der kunne jeg ikke gjøre noe!??
(har ikke dvd brenner så og brenne den er ikke mulig!)
Hvorfor henta du ikke bare ned kjøringa da, som er en xvid/divx fil på rundt 300mb og kan spilles av på pc'n? :-)

#138994  av sleeper

ville ha ekstra matteriel også... :?

#138999  av Blueman

er da jævelig rart vis det ikke går og se de på vlc ?
da tror jeg du prøver på feil fil ellerno ...
Du får bare prøve til det går :)

#139000  av sleeper

noen som har noen lenker til noen dvd spillere som jeg kan laste ned da??

#139002  av one

Hadde vært drit gøy vis noen hadde laget Getaway In oslo.....
Hisset på seg snute, og stikket av :twisted:
Et par mega råe supraer og hver sin sekk med spanskeryttere.
2 i hver bil. En som kjører som en 'madman' og en som filmer og
bremser ned snuten med s.ryttere.
Regn med at oslo snuten stiller opp mannsterk, så ha full tank.
Med litt hell så kommer det noen 'copycats' og vil være med på 'leken'
og det er vel da morroa starter. Fult av gatebiler og purkbiler som kjører etter hverandre som noen gærninger i fullfart rund om i oslo, :D :D :D neineinei så gøy.
Hadde vært helt konge.

Jeg stiller opp med hjemmeplass.
jajaja formen er helt knall idag :wink: