Trenger tips om enkle ting man bør være obs og how-to instalasjon av DV.
Dette er en 3s-gte, japanimport, vet ikke om det er av betydning.
For orden skyld er det en ventil av ukjent merke("FPC eller no slikt") kjøpt motorsportforhandler, så det er ikke snakk om bolt-on ventil desverre.
På Air by-pass valve er det to vakuum slanger (tror den ene kalles vtv) som møtes på et T-ledd, hva gjør jeg med disse? Siden DV kun har tilkobling for en vakuum-slange.
Dette er en 3s-gte, japanimport, vet ikke om det er av betydning.
For orden skyld er det en ventil av ukjent merke("FPC eller no slikt") kjøpt motorsportforhandler, så det er ikke snakk om bolt-on ventil desverre.
På Air by-pass valve er det to vakuum slanger (tror den ene kalles vtv) som møtes på et T-ledd, hva gjør jeg med disse? Siden DV kun har tilkobling for en vakuum-slange.
JDM Turbo