TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celicaturbo har fÃ¥tt sneip!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#138080  av Lilli

Gratulere så meget med "poden" til både mor og far...
Håper alt står bra til med alle tre!!!!

#138089  av angrykid

gratulerer så mye som stolte foreldre! :)

#138097  av Apsis

Gratulerer!
Hvor er det du har flytta? For oss som er litt kjente i Haldendistriktet mener jeg, hvis det er aktuellt å si det da ;)

#138164  av Rømmling

Gratulere

#138181  av PÃ¥l

Gratulerer fra meg også. Må være en helt utrolig følelse. Vil ha en sånn en en gang :)

#138288  av TEMIC

Gratulerer så mye. Hverdagen og nettene forandrer seg en smule, men det peanøtter for all den glede man får.

#138341  av CelicaTurbo

Apsis skrev:Gratulerer!
Hvor er det du har flytta? For oss som er litt kjente i Haldendistriktet mener jeg, hvis det er aktuellt å si det da ;)
ah, jeg bodde på Nybo ved Tistedal en periode men har flyttet til Onsøy utenfor Fredrikstad nå. Fikk tilbud om å leie et småbruk og den muligheten kunne vi ikke gå fra oss, flyttet for en tre uker siden eller så.. har bare ikke oppdatert profilen min enda ;)

Ellers, ting går bedre her nå, guttungen er stort sett meget snill og vi får sove greit nok på natten, opp ca to ganger for å mate poden men ellers lite problemer av noen grad.. foreløpig ihvertfall ;)