TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sportscar-spotting overkill?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #13764  av @lpher

Hadde disse innom for montering av div. samtidig på monteringshallen i dag:

96 burgunder met. RÛF Porsche 911 Cab ('77 ifølge vognkort)
85 knallgul 911 Turbo
? Nissan 200sx ...så ganske strøken ut også...

I tillegg så dukket en av Trondheims originalsolgte Supra mkIII'ere opp....burgunder met 88 modell....fikk lurt en TS-OGN lappe under vindusviskeren på den :) Viste seg i ettertid at eieren er i 50 årene..og trolig ikke har så mye til felles med oss andre inn her :)

Hadde også en sølv 2002 Celica mk7 innom i går...freshly importert fra Danmark...prøvde meg på en rekrutering der også..så vi får se :D

@lpher

#13766  av tbergstad

Svarte.. Høres ut som en digg jobb.. :D Det råeste jeg har montert anlegg i er min egen bil :cry:

#13772  av @lpher

tbergstad skrev:Svarte.. Høres ut som en digg jobb.. :D Det råeste jeg har montert anlegg i er min egen bil :cry:
Siden jeg ikke jobber i monteringshallen sjøl...så er min egen bil den råeste jeg har montert i selv :D

@lpher

#13782  av MR2turbo

Det der var jo bare et par gamle "pølsekokere" og en gammel Datsun, jo.. og ikke noen sjefs-sportsbiler av merke Toyota :mrgreen: :mrgreen:

Neida, det må jo vært et eksklusivt syn det :) Bilder??

#13785  av @lpher

MR2turbo skrev:.. og ikke noen sjefs-sportsbiler av merke Toyota :mrgreen: :mrgreen:
Det var jo en Supra her og da... :D
MR2turbo skrev: Neida, det må jo vært et eksklusivt syn det :) Bilder??
joda, ikke helt uvanlig med porsche og lign her men...det er sjelden hallen er fylt med sånne biler :D

Bilder? ..joda...har en her som tok noen...skal linke til de...når'n får lagt dem ut :)

@lpher