TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ProdukthÃ¥ndbok Toyota MR2 1986

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#13666  av chris

Er vel kanskje lettere å åpne t-taket på mr2 med de hendlene, om bilen skulle av ukjente årsaker befinne seg under vann. Men uansett hadde en nødhammer vært kjekt å hatt. Ikke det at jeg vet hvor jeg skulle montert den, men.. eller hvor man får tak i sånne. rappe fra en buss? :D

#13680  av erling

@lpher skrev:
Skulle tro targa-skralla hadde gjort jobben der også... :D
Blir sikkert et skikkelig 'fantomets-hodeskalle-på-haka' greie det.....bortsett fra at det blir ett fett unbraco merke istedet! :D
:lol: :lol:

Skulle jeg hatt sikkerhetsutstyr hadde det nok blitt en CO2-slokker. Er så sjelden på havet med bilen, den brenner oftere. :D Skulle vel til og med greid å sette både vinduer og plageånder ut av spill med en sånn. :D

#13688  av CelicaTurbo

....og hvor skal du ha den CO2-slokkeren da? I bagasjerommet? :)

#13690  av erling

Plass til en foran, under panseret. Tok fyr den forrige bilen min, heldigvis var det en slokker rett ved der jeg stod, fikk slokka før noe som helst skjedde. Brenner fort opp en bil hvis ikke man er kjapp. Men-men, gidder ikke å stresse for å få tak i slikt. Men sikkert greit å ha i en trimma bil med turbo.

#13696  av CelicaTurbo

om bilen min begynner å brenne tror jeg faktisk at jeg bare vil la den brenne og få forsikringen istedenfor å reparere en bil som alltid kommer til å lukte svidd uansett hvor mange wunderbaum man gjemmer i luftekanalene :?

... men det kommer jo ann på hvor godt feste brannen har før man får prøvd å slukke da.. om det ikke blir noen reelle skader er det jo kanskje verdt å prøve :)

#13757  av chris

Er jo for så vidt greit med tanke på om at man kanskje kommer over andre forulykkede også.. man vet aldri

-EDIT-
Er jo plass til en liten brannslukker bak ett av setene da, foran original sub. I hvert fall i mitt tilfelle, da de ikke er i bruk :)

#13787  av MR2turbo

Jeg har et lite halon-apparat i transporteren.. men tenkte å lakkere det og få det inn i mr'en etterhvert.. Det er jo og et meget effektivt slukkemiddel som ikke lager søl etter seg.. Og så er det aluminiums beholder så det veier ingenting :D
Fatter ikke hvorfor folk skal ha pulverapparater i bilen.. :roll: Blir jo støv over alt av de..

#13789  av CelicaTurbo

er halon tillatt i privat bruk da? eller forveksler jeg med en annen gass nå kanskje? :)

#14340  av MRQuoc

Ey ..!!! ikke glem å mail meg den håndboken!

#14437  av @lpher

MRQ skrev:Ey ..!!! ikke glem å mail meg den håndboken!
Comming right up ;-)

@lpher

#14494  av @lpher

Da er HÃ¥ndboken lagt ut her:

ftp://mr2:ogn@dragon.sophitian.net/

Bruk favoritt FTp-progget ditt eller....ctrl+c / ctrl+v ;-)

Courtesy of MRQ ;-)

@lpher

#14533  av MRQuoc

;)

#89103  av kghaas

Heisann,
Er det noen som har denne produkthåndboken?
Den ligger ikke på serveren lenger?

Mvh
Knut

#89209  av Mr2Nyter'n;p

Jeg og kunne tenkt meg denne håndboken! :D

#89222  av Johnny_Bravo

jeg vil også gjerne ha en kopi hvis det hadde vert mulig :)