TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica sedan?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #13676  av tbergstad

SÃ¥ en pussig celica i steinkjer istad.. En celica st185 med vanlig bagasjeluke?.. :?: Trodde ikke slike var i norge. Dumt jeg ikke hadde med kamera.
 #13677  av @lpher

tbergstad skrev:SÃ¥ en pussig celica i steinkjer istad.. En celica st185 med vanlig bagasjeluke?.. :?: Trodde ikke slike var i norge. Dumt jeg ikke hadde med kamera.
Det er nok bruktimportert et par stk. fra usa...mulig det er den som gikk Trondheim før....er den rød?

2.2 liter 5S-FE motor i de...ser litt snodig ut også :D

@lpher

#13682  av tbergstad

Jepp.. Mørkerød metallic. Det var en lite pen bil.. :?

#13748  av CelicaGT

Celica cab er vel byggd på samme bilen....iallefall nokelunde samme baklykter. Eller tar eg heilt feil?? :? :?

#13754  av @lpher

CelicaGT skrev:Celica cab er vel byggd på samme bilen....iallefall nokelunde samme baklykter. Eller tar eg heilt feil?? :? :?
Du har nok rett i det ja... :)

Så vidt jeg husker så er typebetegnelsen på disse ST184...eller var alle us-modeller kalt det?...cant remember :)

@lpher

#13758  av CelicaGT

Eg har en 82 celica liftback, den fikk du og som sedan og cab. Der var iallefall baklykten på caben samme som var på sedan...
Lyktene såg ut som dei var tegna og designa av ein som hadde sniffa lim før han tok blyanten fatt.. :)