TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus SC300/400 i norge?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #137452  av Andreazz

Noen som vet av noen Lexus SC`er i Norge? Toyota Soarer ikke inkludert her..
Noen som vet eventuelt hvordan pris de ligger på her i landet? Mener å huske at jeg så en rød metallic parkert en gang for lenge siden..

#137461  av @lpher

Kjenner ihvertfall til en 92 modell SC400 som ble tatt inn som flyttegods for en del års sia.. Jeg holdt nemlig på å kjøpe denne selv :) Var vel i Bergensområdet mener jeg å huske? :)

#137481  av 2fast4u

Var og så på en SC400 i fjor høst, pen bil. Ble ikke noe handel da vi ikke klarte å bli enige om prisen. :?

Kjenner ikke til om det er registrert Lex. SC300 i Norge.
Men her er noen Lex. SC400

CF***** Black Onyx med Grått skinnint. Prod Mai/91. Reg i Norge November 2001
ST***** Black Onyx. Prod September/91. Reg i Norge April 1999 (Tror denne går i Bergens området)
PN***** Usikker på farge, Prod Februar/92. Reg i Norge Juni 1992 (Er/var i Oslo)
YE***** Garnet Pearl. Prod Januar/93. Reg i Norge Januar 2002. (Bodø)
BP***** Teal Mist Met. Prod November/94. Reg i Norge Oktober 2002. (Haslum)

:wink:

#137489  av Andreazz

Se der ja, noen som har oversikten.. :)
Ser at man kan skaffe en relativt ny slik en relativt billig i USA, har vert artig å hatt en cruse bil som ingen andre har. Jeg liker bilen, men det er noen småting jeg ikke helt får meg til å like:
-Dashbordet
-Det lyse interiøret som de fleste har
-De har en stor ramme rundt rutene i dørene
-Kommer ikke med targa, kanskje soltak?
-Automat...
Sånn orginalt med felger osv er de ikke direkte råe synes jeg, men de har en karroseri profil med stort potensiale til å bli meget pene og stilfulle.
Det beste hadde vell vert å sett å sittet i en før man kan trekke de siste beslutningene :?