TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• LS460?!!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#137271  av hovik

nice den. Minner en del om 5 serie, men det er ikke noe dårlig forbilde.

#137316  av lexusmann

Den så skikkelig rå ut!!Etter min mening en fin konkurrent til nye Merce S- klasse....utseendemessig iallefall..

Hvis dere leter litt på den siden står det at de kanskje planlegger en onkurrent til BMW's 1-klasse, Lexus BS..det lå to tegninger som var dritrå...

#137401  av Kebab gud

BS er bare rykter som ble startet at en BMW tilhenger ...

BS er jo tross alt en forkortelse for Bullshit :P

Men det bildet av LS har ingen basis i virkeligheten .. men vi får se til onsdag.. da blir den lansert

#137440  av @lpher

...
Vedlegg
Lexus.jpg
Lexus.jpg (193.88 kiB) Vist 4080 ganger

#137442  av @lpher

Enda mer spekulasjonsbilder..av "nye supra" og nye LS :)
Vedlegg
scan0008.jpg
scan0008.jpg (43.46 kiB) Vist 5326 ganger
scan0003.jpg
scan0003.jpg (75.56 kiB) Vist 4080 ganger
scan0001.jpg
scan0001.jpg (60.36 kiB) Vist 5326 ganger
LS460.jpg
LS460.jpg (77.38 kiB) Vist 4082 ganger

#137443  av @lpher

...og her er bildet som sto modell for den LS-photoshop jobben :D
Vedlegg
ex03_vga.jpg
ex03_vga.jpg (51.36 kiB) Vist 4081 ganger

#137444  av @lpher

Dette er vel det eneste offisielle bildet vi har av nye LS..for now :)
Vedlegg
image.jpg
image.jpg (30.59 kiB) Vist 5324 ganger

#137492  av lexusmann

Altså, hvis den blir sånn noe tilmærnet lik disse bildene, så kan i alle fall ikke Merce folket komme å si at det er en kopi...Hvem er det som har gjort denne photoshop- jobben da?? De pleier jo å få rett, da... De LS-lyktene var dritrå, syns jeg...

#137495  av Blueman

Mye fint dær ja :D
rå de lyktene ja :shock:

#137548  av Kebab gud

er ingen indikasjoner om at supra blir vist i tokyo ..... og de bildene av "supra" er langt fra nye .. det er bekreftet at supra er DØD!

og det er ingen som sier at LS blir vist i tokyo .. det de viser er et konsept..
er faktisk mulig at konseptet de viser er det nye ryktede flagskipet som smetter inn i segmentet over LS .. dvs i rolls/maybach territorium

#137592  av @lpher

Kebab gud skrev:er ingen indikasjoner om at supra blir vist i tokyo .....
Nope...det tror ikke jeg heller faktisk...men jeg la ved bildene for artighets skyld... :)
Kebab gud skrev: og de bildene av "supra" er langt fra nye ..
Hvorfor har du ikke posta dem før da :)
Kebab gud skrev: det er bekreftet at supra er DØD!
Den som lever får se :) Personlig så er jeg nok enig med deg...men vi vil få en bil som vil fylle det segmentet :) ..og hva den heter er klinkende likelydig for meg ihvertfall...det som ER viktig er at den kommer! :D
Kebab gud skrev: og det er ingen som sier at LS blir vist i tokyo .. det de viser er et konsept..
True :)
Kebab gud skrev: er faktisk mulig at konseptet de viser er det nye ryktede flagskipet som smetter inn i segmentet over LS .. dvs i rolls/maybach territorium
Kan se sånn ut ja :)

#137779  av larspronne

@lpher - var deg deg jeg lå bak / ved siden av inn mot sentrum, forbi nidarosdomen og bortover kjøpmansgata lørdagskveld?
Fikk du med deg den sølv fargede IS'n som kom i "hundre" opp fra SATS området?..haha tre tullinger gjennom samma lyskryss på engang der...

#137787  av @lpher

larspronne skrev: @lpher - var deg deg jeg lå bak / ved siden av inn mot sentrum, forbi nidarosdomen og bortover kjøpmansgata lørdagskveld?
Fan...var deg det ja?! :D ...lurte litt på hvem det var ja :D
larspronne skrev:
Fikk du med deg den sølv fargede IS'n som kom i "hundre" opp fra SATS området?
Yepp...var Karl (kk_ma70) og Lone det :) ...som, sammen med oss, var på vei til Osca for å hive i oss en 'bab før kino :) (Chris og Eva kom etter)
larspronne skrev:
..haha tre tullinger gjennom samma lyskryss på engang der...
Yepp...just the way we like it! :D

#137864  av KK-ma70

larspronne skrev: Fikk du med deg den sølv fargede IS'n som kom i "hundre" opp fra SATS området?..haha tre tullinger gjennom samma lyskryss på engang der...
:mrgreen: