Alle de andre selskapene skulle ha rundt 9000 for akkurat samme vilkår

BrennaRacing skrev:Jeg har bilen min forsikra hos BS bilforsikring...De skulle ha 3900 på faren min, 20000 km, 60% bonus, bilen står på egen eiendom å med alarm...Syns det var svinbillig jegHvor stor egenandel har du?
Neemi skrev:Egenandelen er på 4000 (det minste man får)BrennaRacing skrev:Jeg har bilen min forsikra hos BS bilforsikring...De skulle ha 3900 på faren min, 20000 km, 60% bonus, bilen står på egen eiendom å med alarm...Syns det var svinbillig jegHvor stor egenandel har du?
Og hvor langt har bilen gått?
BrennaRacing skrev:Du har pmNeemi skrev:Egenandelen er på 4000 (det minste man får)BrennaRacing skrev:Jeg har bilen min forsikra hos BS bilforsikring...De skulle ha 3900 på faren min, 20000 km, 60% bonus, bilen står på egen eiendom å med alarm...Syns det var svinbillig jegHvor stor egenandel har du?
Og hvor langt har bilen gått?
Bilen har gått snart 173000
celicat23 skrev:Men en annen ting å tenke på er at så lenge du har lån på bilen så krever banken at du har full kasko. Så da må du ha, om du vil eller ikke...Dette er kun riktig hvis du har lån med sikkerhet i bilen. Dersom du har stilt sikkerhet på annet vis (f.eks innlemmet i huslån), stiller ikke banken krav til forsikring i det hele tatt (utover det loven krever)
jumbo skrev:Lurer fremdeles fryktelig på hva en MR2 kontra en MRII er for noe men, lol... go go gjensidigeDet lurer jeg også på.. jeg spurte faktisk de på Gjensidige om hva slags bil det var, for jeg hadde aldri hørt om en MRII, bare MR2.. de visste ikke det de heller