TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Pris montering av Defa varmepakke og alarm

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #136890  av Hyperion

Jeg har undersøkt pris hos mitt lokale Toyota-verksted for kjøp og montering av Defa Warmup og alarm- pakker. Prisen på delene er sånn stort sett normalt, men de skulle ha 8200,- bare for jobben. Jeg synes dette høres litt mye ut, spesielt med tanke på at de her http://www.deltamotor.no mener de tar ca. 900,- for montering av Defa-Alarm på bil. Har noen noe tips eller erfaringer å dele mht til dette? Kanskje hvor det er rimelig?
 #136989  av @lpher

Hyperion skrev: Jeg har undersøkt pris hos mitt lokale Toyota-verksted for kjøp og montering av Defa Warmup og alarm- pakker.
Det...er vel ikke akkurat den mest taktiske plassen å få gjort slike ting nei :) Benytt heller en forhandler som monterer Defa-alarmer og motorvarmere til daglig :) ...og som gjerne har gjort det i noen år :)
Hyperion skrev: Prisen på delene er sånn stort sett normalt, men de skulle ha 8200,- bare for jobben. Jeg synes dette høres litt mye ut,
Iiiiiik! :D
Hyperion skrev: spesielt med tanke på at de her http://www.deltamotor.no mener de tar ca. 900,- for montering av Defa-Alarm på bil.
Får håpe de er flinkere til å montere alarmer/motorvarmere enn de er til å lage websider da iallefall :D
Hyperion skrev: Har noen noe tips eller erfaringer å dele mht til dette? Kanskje hvor det er rimelig?
Vanlig priser på Defa utstyr hos oss (ikke TS-OGN-priser med andre ord :D)

Motorvarmer ferdig montert fra: 1.990,-
Defa alarm ferdig montert fra: 3.290,-

#136993  av chris

Og full Warmup pakke har vi fra kroner 5295,- ferdig montert :)

#137061  av Hyperion

Se der ja. Alpher: Hvor mye for full warm-up pakke ferdig montert? Send meg gjerne en PM med Ts-ogn pris :) Om jeg tar turen til Trondheim (40 mil) så blir det både warm-up og alarm i tilfelle. Har en kompis som sikkert gir meg husly, men hvor lang tid trenger du/dere på jobben i tilfelle? Det er bilradiospesialisten ikke sant?

#137092  av chris

Hyperion skrev:Se der ja. Alpher: Hvor mye for full warm-up pakke ferdig montert? Send meg gjerne en PM med Ts-ogn pris :) Om jeg tar turen til Trondheim (40 mil) så blir det både warm-up og alarm i tilfelle. Har en kompis som sikkert gir meg husly, men hvor lang tid trenger du/dere på jobben i tilfelle? Det er bilradiospesialisten ikke sant?
Vi tar det PM :)