Master skrev:nei er ikke sikker, bare det alle som har spurt biltilsynet om dem får godkjent har fått som svar :/ En kompis av meg ville ha de baklyktene og fikk dem overhode ikke godkjennt.. men håper du får.. for dem er råtøffesindrejl skrev:gratulerer med fet bil, men du.. de baklyktene må du skifteHmm.. er du sikker?De kan du bare glemme å godkjenne i norge. Revisjon 6 lyktene er ikke e-merkede og strengt forbudte dessverre.
Håper alt ordner seg, sugent at dem er så ekstremt pirkete i norge på sånnt piss, håper dem ikke klikker i vinkel når jeg skal godkjenne suprawww.revision6.com skrev: All of our lamps, bulbs and LED rings are 'E' marked and are therefore road legal for use in the UK.:
sindrejl skrev:Be om å få se i lovverket hvor det står at baklyktene skal være E-merket. Mange som håndhever egne lover og tror dem kan alt. Skal ikke si det 1000% sikkert men det at det er krav til E-merking på baklykter stemmer nok ikke helt. Er krav til E-merking på hovedlys fremme men ellers så går det i fargekoder og ikke E-merking.Master skrev:nei er ikke sikker, bare det alle som har spurt biltilsynet om dem får godkjent har fått som svar :/ En kompis av meg ville ha de baklyktene og fikk dem overhode ikke godkjennt.. men håper du får.. for dem er råtøffesindrejl skrev:gratulerer med fet bil, men du.. de baklyktene må du skifteHmm.. er du sikker?De kan du bare glemme å godkjenne i norge. Revisjon 6 lyktene er ikke e-merkede og strengt forbudte dessverre.
Håper alt ordner seg, sugent at dem er så ekstremt pirkete i norge på sånnt piss, håper dem ikke klikker i vinkel når jeg skal godkjenne suprawww.revision6.com skrev: All of our lamps, bulbs and LED rings are 'E' marked and are therefore road legal for use in the UK.: