TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Overstellsbilder, ikke understellsbilder

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#136725  av lexusmann

Lilli skrev:He he 8) :)
Sjekk hekken på den, herlig!!!!
Så er det soting, noe som blir gjort i løpe av uka, høg vinge er det første som skal på når "vi" kommer hjem igjen..
Mer kommer etter hvert.....
Livet er herlig 8)
Litt godt å ha fler hk en en vis kar.....som må "ta" det rolig for det satt damer på... :lol:
Hehe, sånn bilinteresse som du og Neemi har har jeg aldri sett hos noen jente jeg har truffet på i hvrtfall!!! :D
Du gliser jo helt rundt jo!! :wink:
Men grattis med rå bil fra meg også!! 8)

#136748  av spkstrp

grattis ja :) må være en herlig følelse.

3 eika felger er jeg ikke noe fan av, men det er vistnok ganske hot i japan (correct me if im wrong)...
Høy vinge ja :twisted: :twisted:

#136753  av GT4 CS

Får komme og låne mine hvite 16" inntil videre hehe, 3 eika felger er liksom litt upassende for en sånn pen bil.
Du får ta med deg gubben og komme innom en dag får montering av dumpventlien da :)
Ligger smekke klar på verksted så dere unngår sikklespor på lakken :lol:

#136759  av TurboKnut

GT4 CS skrev:hehe, 3 eika felger er liksom litt upassende for en sånn pen bil.
Dette er jo de originale GT-Four felgene - jeg tror ikke han som har designet dem til denne bilen har den helt gode smaken...
3-delte felger passer liksom ikke til noen ting.

#136763  av Dalan

TurboKnut skrev: 3-delte felger passer liksom ikke til noen ting.
Det er helt ålreit på nyere Saab, ellers passer det ikke til noen ting nei, helt enig.

Gratulerer med flott bil! :)
Ikke misunnelig nei.. Neida.. :oops:

#136799  av GT4 CS

TurboKnut skrev:
GT4 CS skrev:hehe, 3 eika felger er liksom litt upassende for en sånn pen bil.
Dette er jo de originale GT-Four felgene - jeg tror ikke han som har designet dem til denne bilen har den helt gode smaken...
3-delte felger passer liksom ikke til noen ting.
Ble nokk litt mye sake til frokost den dagen han designet felgene hehe

#136853  av CelicaGT

Får vondt inni meg når eg tenker på at det ikkje er lenge til dei felgane skal på bilen min..... :oops: :cry:

#137544  av Lilli

Takk for alle gratulasjoner!!!'
Har henta bilen i dag...HERREGUD sier eg bare :D
Bilen er som dere vet tektylert, nå er også vinduene sota..
De felgene blir ikke gamle på bilen...det er nå sikkert å visst..
Mer kommer....

#137549  av Rolfis

Gratulere så mye med det som ser ut som en grombil!! Vroom Vroom :wink:

#137551  av Andreazz

Gratulere med ny bil! Som gutta sier her ruver det stor respekt over jenter som har en genuin bilintresse..
Selv om de felgene er stygge må du for all del ikke hive de eller selge de!! En dag blir bilen din et verdifullt klenodium som er mer verdt å ha hvis den er orginal og har alle de orginale delene :D
Greit nok å bygge om biler, men jeg synes folk også bør tenke på å bevare noe som fabrikken en gang laget de, ivertfall så muligheten og delene til å bygge tilbake er der.. Men det er nå min mening, jeg er litt sær og da.. :lol:

#137564  av elino

Gratulerer så mye med ny bil :D

#137688  av Erlend

Nice! Elsker cleane ST205er :D

#137730  av kaimagne

Må bare poste dette bildet, som ble tatt ti minutter ut i første kjøretur med nybilen til Lillian... Som dere ser, det var tett innpå en seksuell stemning i bilen når hun dro ut 2. og 3. gir! ;)
Makan til fornøyd bileier har ikke jeg sett!
Vedlegg
DSC01712.JPG
DSC01712.JPG (99.32 kiB) Vist 129 ganger

#137807  av lexusmann

:shock: *misunnelig*...

#137809  av kaimagne

PÃ¥ hvem da...? ;)