TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hjælp! kvinne i nød! (speedoskiver & styling)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#136646  av Zepticon

Dame-mangel her?? Pfff.... Skjønner ikke hvor du har det fra?? :roll:

#136864  av Toy2

Er helt klart manko på DAMER, må ikke lure oss sjøl hær nå
Kansje jeg får lurt`a med på et treff eller to ???

Ser du har tatt med meg i fremtidsplanene dine?? he he blir MYE gjørmevask på deg da gitt snuppa..
Må bare legge til at denne dama hadde jeg IKKE noen sinne sett for meg i en Yota, men etter en tur i Cellica`n kom spørsmålet "er ikke toyote bra biler" å ei uke etter sto Mr2`n der gitt. Hu har de siste åra vært eier av kun "fete" BMW 3?? + Mers. SLK... Er helt klart håp for alle....
Så velkommen inn i varmen hær hos oss Kath.

#137494  av pkgrette

velkommen .. trenger flere bil intresterte jenter så her er det bare og få venniner og andre kjente jenter til og se at ts-ogn er dem velkommene hehe :D gratis med "mr2"

#138174  av Valnir

Azrael skrev:Du kan også ta kontakt med Restyle.no. Der er det ypperlig service og de skaffer det meste :) ! Jeg handlet mitt derfra, og er veldig fornøyd.
Prøvde disse, men fikk bare følgende svar:
Tviler på at vi får tak i noe, men om vi har det så finnes det i så fall på http://www.alfaotto.com
Sjekk om du finner det du er interessert i og send i så fall tilbake art. nr.
Og de enste skivene jeg fant på alfaotto.com var med mp/h og en pissliten variant av km/t innerst.. synd for de var ganske fete de med lys på: http://www.alfaotto.com/store-detail.as ... inestoreDB :P

Prøver hos streetdesign.no nå, håper det går bedre der :)

#138175  av Lilli

En bør vel ikke kommentere andres skrivefeiler så lenge en har skrivefeil selv, og der er faktisk enkelte som har Dysleksi!
Uten at eg skal påstå at noen her har det! :wink:
Velkommen i klubben, Kath! :)

#138409  av Valnir

Lilli skrev:En bør vel ikke kommentere andres skrivefeiler ...
Jasså, ikke kommentere "skrivefeiler" altså. Det frister jo veldig noen ganger da :wink:

Men slapp av, det er ikke vondt ment på noen som helst måte. En kan ikke forvente språkføring som en bokklubb på et forum.

Men la oss nå spore tilbake til det denne tråden handler om:
Hvite speedometerskiver!

Fikk ny beskjed fra restyle.no (i mailen kaller de seg selv for BS Bildeler AS av en eller annen grunn) om at de ikke kunne skaffe rene km/t skiver, men at de kunne skaffe kombinerte skiver (mp/h ytterst og km/t innerst). De med lys kommer på kr 990,- og de uten kommer på kr 790,-

Streetdesign.no har ikke svart ennå, men jeg begynner nesten å vurdere de kombinerte med lys selv.. :P

Noen andre her som klarer å finne rene km/t skiver?