TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fargede interiør deksler? HJELP..!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #135943  av vÃ¥gen

jeg skulle lakkere noen deksler inne i kupe'en en om dagen,
men det ene fikk jeg ikke av pga wiren til varmeanlegget sitter i spenn!
derfor så lurer jeg på en ting,det er:
jeg har sett att noen har noen hele klister/folie biter som er riktig tilpasset til dørdekslene og de andre dekslene, de bare limes utenpå og kan fjernes når det trengs! fåes i flere forskjrllige farger!
men hvor skaffes disse?
på forhånd takk folks!

#136543  av BrennaRacing

Har hørt at det klistre greiene er no dritt...Det sprekker når det utsettes for høy varme...

Men wiren til varmeanlegget er jo bare å ta av da....Jeg gjorde det når jeg skulle ha ut varmeanlegget i bilen min...Er bare å dra av, å sette på igjen :D

#136633  av vÃ¥gen

jeg prøvde, men d var så sinnsykt til spenn i wiren så styrer varmluft/kaldluft, att jeg greide ikke å skyve dekslet lenger en 2cm ut,
da fikk jeg heller ikke hånden inn for å dra den av låsen!

#136834  av BrennaRacing

Åja...Skjønner...

Men det er jo sånne klips som holder fast wiren til apparatet (i tillegg til de som man fester wiren på...Å hvis du enten får kommet til under hanskerommet å får dratt litt i de, eller bare drar varmeapparatet litt opp å ned så burde de klipsene løsne å da står ikke wierene i så mye spenn lenger..

Men hvis du prøver det, så for all del ikke mist klipsene, for uten de så får man ikke regulert varmen :D

Men hvis du vil prøve sånn folie så har ikke jeg no erfaring med det, men jeg har bare hørt at det sprekker opp etter en stund.

#136871  av Christian

Folie er ikke noe særlig. Prøvde den typen man legger på med hårføner og den tålte ikke at bilen sto i sola :roll: