TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 94+ baklys, hvor skal den ekstra lampa?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #136337  av Tums

Hallo.

Henta nye baklys til bilen her om dagen. Der er det perer som ser ut til å skulle festes inni refleksene som blir klipsa på på siden. Men, det er ikke noe feste i refleksene..?

Noen som har peiling? :roll:

Thomas

#136341  av ADHD:-)))

Hei!
Kan de vere di som skal vere til ryggelysa!!!

#136350  av Master

USA utgaven har lys i "refleksene" på siden.De er røde. Europeiske har det ikke. Så om du har USA utgaven 94+lykter og euroutgaven reflekser så vil du ikke ha noen plass å feste dem :)

tror faktisk jeg har noen røde usa reflekser liggende for 94+lykter. kan sjekke en dag om du er interessert

#136354  av Tums

så med andre ord tror du jeg har fått USA baklyktene? Men er ikke blinklysene på dem røde? For blinklysene på de jeg har fått er i alle fall oransje, skal det da inn med en rød refleks? :shock:

#136356  av Master

Blinklysene er oransje på begge utgavene. Eneste forskjell er "sidemarkeringslys" på usautgaven. Disse er røde med lys i. Europautgaven er oransje reflekser. Fulgte det ikke med de trekantene på siden da?

#136360  av Tums

nei, jeg måtte bestille de ved siden av. Men det ble noe rot med orderen og de bestillte nye. Men når jeg først har dem så er det jo like greit, betyr vel at jeg kan kjøre med dobble kjørelys og greier detta da... :lol:

Men om du da skulle ha noen slike røde liggende så gi gjerne besked..!

#136479  av Mr2 Mk2

de gamle trekantete lysene på siden passer ikke,de går på men de passer ikke...se på kontakten din ut ifra lyktene,så kanksje du får deg en overraskelse...Jeg fikk i hvertfall 2 "hun" kontakter,og endte opp med å klippe alle ledninger og skjøte utenom..dritgøy :roll:

#136481  av Master

jeg har følgende liggende:

2 sett med 90-93 reflekser:

-Den ene(til venstre) uten lys og oransje.
-Den i midten er rød med lys

1 sett med nye 94+ reflekser med lys. Du ser disse er litt større enn 90-93 utgavene.

Ta kontakt om du er interessert i noen av dem
Vedlegg
IMG_1232.jpg
IMG_1232.jpg (93.53 kiB) Vist 140 ganger