TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• hmm, ser ut til at det andre forume sliter litt

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#136052  av Th4 Ghost

joda, men de suger jo. de skal jo tilogmed ha inn penger for at folk skal bli medlemmer..

#136054  av celicagutten

ska di det. Det er kansje ikkje det beste forume, men vis di har ødelagt det så kan det jo ver di tar dette og :(

#136063  av celicagutten

@lpher skrev:Være reale nå gutter... Vi har hatt diskusjoner om hva og hvem som er best av forskjellige forum før...og slike krangler trenger vi strengt tatt minst mulig av :)
Eg mainte ikkje noe vont om forume men, det hadde vert litt lait om det sama skjedde med dette

#136067  av tojo

Å det som enda værre er http://www.supras.nu er hacket! :x har vært nede en god stund nå. :(

Whatever! Norges beste forum er oppe å går :lol: ts-ogn #1 :D
(Får håpe disse JÆVLA hackerne klarer å holde fingra unna!)

#136076  av Th4 Ghost

celicagutten skrev:
@lpher skrev:Være reale nå gutter... Vi har hatt diskusjoner om hva og hvem som er best av forskjellige forum før...og slike krangler trenger vi strengt tatt minst mulig av :)
Eg mainte ikkje noe vont om forume men, det hadde vert litt lait om det sama skjedde med dette
ble det @alpher skrev sensurert eller ble det bare rett og slett borte..?

#136078  av erling

Th4 Ghost skrev:joda, men de suger jo. de skal jo tilogmed ha inn penger for at folk skal bli medlemmer..
De er en organisert klubb med betalende medlemmer, er vel ikke unormalt det.. :roll: Koster ingenting å registrere seg på forumet deres.

#136079  av VeilSide

Det er derfor det alltid er en fordel å ta backups i ny og ne ;)

#136085  av @lpher

Th4 Ghost skrev:
celicagutten skrev:
ble det @alpher skrev sensurert eller ble det bare rett og slett borte..?
Nope...noen qouta meg mens jeg holdt på å redigere den... :)

#136098  av celicat23

Var innom der, så at de krevde betaling, og aldrig vært tilbake der. Samme med en celica klubb i england - de skal også ha betalt for at du skal få lov å poste.

Hvorfor betale for noe, når du kan få enda bedre (her) gratis? :)

#136099  av spkstrp

du trenger ikke betale noe for å poste! en av de positive tingene er at du får rabatt på toyota om du er medlem.. Men men.. det er et ganske annet miljø her kontra tscn, så det er nå bare å velge. . jeg er litt både her og der ;)

#136102  av celicat23

spkstrp skrev:du trenger ikke betale noe for å poste! en av de positive tingene er at du får rabatt på toyota om du er medlem.. Men men.. det er et ganske annet miljø her kontra tscn, så det er nå bare å velge. . jeg er litt både her og der ;)
Aaaaah. Bare jeg som er tjukk i hodet og ikke skjønte hva de skulle ha betalt for altså. Jaja...Værre å få gjort noe med det :)