TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film fra Gatebil, Rudskogen. Høst -05

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#135367  av one

.
Sist redigert av one den 18 feb 2010 23:40, redigert 1 gang totalt.

#135555  av Arne rebel

Moro å se så mange fra ts-ogn kjøre så samlet 8) ....ser en trenger mere hester :lol: En får et helt annet inntrykk når en ser film fra utsiden.

#135575  av Th4 Ghost

celicat23 skrev:Hadde 70kb ned jeg, men det hjelper lite når pc'n ikke klarer spille av fila. Har en haug codec's på pc'n, og aldrig hatt noe problem før..
få deg vlc player. ser ut som en gammel modell av media playern, men den tar alt

hadde forresten rundt 110kb/s gjennom hele nedlastinga

#135604  av Th4 Ghost

AAH! sykt bra film man! er imponert stort

#135611  av Kjelliken

Arne rebel skrev:Moro å se så mange fra ts-ogn kjøre så samlet 8) ....ser en trenger mere hester :lol: En får et helt annet inntrykk når en ser film fra utsiden.
:D at vi trenger mer hk er en understatment sier no bare jeg.. Trenger også lettere bil for min del. kansje litt lettere kropp også så slipper amund og si det hehe :roll:

#135642  av Amund

Kjelliken skrev:
Arne rebel skrev:Moro å se så mange fra ts-ogn kjøre så samlet 8) ....ser en trenger mere hester :lol: En får et helt annet inntrykk når en ser film fra utsiden.
:D at vi trenger mer hk er en understatment sier no bare jeg.. Trenger også lettere bil for min del. kansje litt lettere kropp også så slipper amund og si det hehe :roll:
hehe, endelig har du skjønt de :wink:
lettere bil også kanskje? hehe :twisted:

#135643  av Amund

Th4 Ghost skrev:AAH! sykt bra film man! er imponert stort
'

takk takk :D

regner med å komme tilbake med flere filmer ved senere anledninger :twisted: