TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• White dials.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #13526  av jensi

Har bestiilt disse bare til turbo uten ecom lys.
Jensi
Vedlegg
MR 2 applied.jpg
MR 2 applied.jpg (48.78 kiB) Vist 6067 ganger

#13538  av Mr2 Mk2

jævli rått,vurderte noe lignende sjøl.Med sånn el diablo glow greier,men passa ikke til mk1.
Hvor fikk du tak i dette da,og hva måtte du ut med..?

#13544  av TOYPARTS

Driver med import av dette også jeg, koster fra ca 1000-1900kr ferdig levert, om det ikke finnes i deres arkiv så er det bare til å sende meg et bilde av instrumentene dine i j-peg eller m-peg format så går det fint

MVH Erik

#13545  av TOYPARTS

Har sjekket litt, det finnes til de fleste typer mr2 og de fleste typer celica samt alle supra

MVH Erik

#13552  av MR2turbo

Så rått ut Jensi!! gleder meg til å se de i bilen ;)

Toysport: okey.. kan du få tak i med km/t til MR2 turbo?

#13553  av ST205

Jeppers. Vil gjerne ha i km/t til celica GT4 94-99-serien, har ikke funnet noen som selger det enda. Lage selv er jo ikk et alternativ :(

#13554  av VeilSide

Har også import av litt instrumenter. Har f.eks disse i ett par forskjellig varianter. Det skal vistnok være god kvalitet på disse.
Bilde
med cromringer
Bilde

GÃ¥r under hammeren for en samlet pris av 1200,- (Til Mr2)

Instrumentene koster 850,- ferdig med posto og frakt. Er til Mr2 og Celica. Ringene har jeg kun til Mr2 og skal ha 500,- for disse.

#13560  av MR2turbo

VeilSide skrev:Har også import av litt instrumenter. Har f.eks disse i ett par forskjellig varianter. Det skal vistnok være god kvalitet på disse.
Bilde
med cromringer
Bilde

GÃ¥r under hammeren for en samlet pris av 1200,- (Til Mr2)

Instrumentene koster 850,- ferdig med posto og frakt. Er til Mr2 og Celica. Ringene har jeg kun til Mr2 og skal ha 500,- for disse.
Men de instrumentene er ikke til MR2 turbo... har du til denne da?

#13564  av PwRmAd

en scanner og printer, og du lager dem sjøl, 1200 spenn er jo helt sinnsykt!!!!!!

#13574  av jensi

Kjøpte de for 81 euro med frakt sendt som gave i et brev.
Jækla grei type å handle av Snakker Dansk.
Han har til de fleste Celica også.

Sjekk ut denne siden:http://www.carpartstuning.nl/Toyota.htm

#13576  av RumpShaker

VeilSide skrev:Har også import av litt instrumenter. Har f.eks disse i ett par forskjellig varianter. Det skal vistnok være god kvalitet på disse.
Disse er supre! Et bilde av mine montert:
Bilde

#13579  av erling

Til 280 km/t jensi? HÃ¥rete det.. :D

De kromringene blir vanvittig fine sammen med hvite skiver. Lagde skiver til en tidligere bil, var jo litt arbeid da.
Bør vel skrive dem ut på et ark som tåler kondens, jeg fikk mine laminert, men det blir jo litt blankt igjen.
Vet ikke om jeg gidder å gjøre det selv flere ganger.

#13651  av TOYPARTS

For alle dere som vil ha el-glo/with dials, gå inn på http://www.toyparts.no og trykk på el-glo, det er litt forskjellig pris i forhold til utsendet, så kan dere maile det til meg så kan jeg gi en pris på det etterpå.

MVH Erik

#13665  av chris

TOYPARTS skrev:For alle dere som vil ha el-glo/with dials, gå inn på http://www.toyparts.no og trykk på el-glo, det er litt forskjellig pris i forhold til utsendet, så kan dere maile det til meg så kan jeg gi en pris på det etterpå.

MVH Erik
Stod ingen til mr2 der da. hva med standard mr2 instrumenter, NA, el-glo? km/t + mph, eller bare km/t. helst ikke bare mph :)

#13678  av TOYPARTS

chris skrev:
TOYPARTS skrev:For alle dere som vil ha el-glo/with dials, gå inn på http://www.toyparts.no og trykk på el-glo, det er litt forskjellig pris i forhold til utsendet, så kan dere maile det til meg så kan jeg gi en pris på det etterpå.

MVH Erik
Stod ingen til mr2 der da. hva med standard mr2 instrumenter, NA, el-glo? km/t + mph, eller bare km/t. helst ikke bare mph :)
De som jeg bestiller dette av er litt kjappere enn meg til å oppdatere, men det finnes til mr2, men da bare med MPH, men det går an å ta et bilde av instrumentene og sende de i j-peg eller m-peg så får vi de rette alikavel.

MBH Erik