TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny bil

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #135433  av soarer

Jeg klarte ikke å holde meg unna. Etter en måned uten bil så måtte jeg bare klinke til og kjøpe meg en Mr2 her nede i Japan. Har fått den nogenlunde som jeg vil ha den nå (sånn bortsett fra noen overdimensjonerte eksospotter da) he he he.

Hilsen Harald (Soarer)
Vedlegg
mr2.1.JPG
mr2.1.JPG (16.16 kiB) Vist 624 ganger
mr2.2.JPG
mr2.2.JPG (16.8 kiB) Vist 624 ganger
mr2.3.JPG
mr2.3.JPG (13.92 kiB) Vist 624 ganger

#135438  av BrennaRacing

Den var feet :D ...Hvor mye måtte du gi for den da??

#135441  av Blueman

hehe.. rått jeg vill også ha en sån :)

#135444  av Magne

denne må senkes! ;)

#135457  av soarer

BrennaRacing skrev:Den var feet :D ...Hvor mye måtte du gi for den da??
Jeg betalte 1500yen
Så kommer maling og lim i tillegg da. Og så rappa jeg felgene til en kamerat som bygde skyline og hadde to felger å velge mellom. De orginale felgene var ikke noe særlig.
Senking får komme på neste bil. He he. Da får jeg prøve å bygge den bilen jeg vil ha senere. denn er jo bare en kopi av gliset hjemme.
Skal prøve å finne ut hvem produsenten er. Men det har kanskje noen funnet ut allerede.

#135459  av BrennaRacing

Men modellbilen ser ut til å være en 94 modell da :D Så den er ikke helt lik som din :lol:

#135461  av soarer

BrennaRacing skrev:Men modellbilen ser ut til å være en 94 modell da :D Så den er ikke helt lik som din :lol:
Hemm hemm, avslørt... :oops:

#135462  av tojo

Pen model det der. er det 1/24 ?

MR2 og andre modelbiler kan kjøpes gjennom:
http://www.ebay.com
http://www.ewa1.com/cgi-bin/sshp/shop.c ... &storeid=1

Modelbil er en cool hobby :wink:

#135586  av Anders gullstein

Har bygd noen selv, men det er en stund siden. Har blandt annet en MK7 Celica GT, en mk5 Celica GTI og en MK3 Supra TT :) Alle fra modell merket Tamiya. Har dem ikke her nede i Hønefoss, men kan ta bilde av dem neste gang jeg er hjemme.

Vet at Hasegawa har en del MR2 byggesett, inkludert mk1 MR2.

Hvis du kommer over et mk1 byggesett der, er du pliktig til å si fra. Da slenger jeg inn på konto'n din :)