Som Chris sier: Hvor vanskelig er det egentlig å bygge inn en slik varsler skjult?
Og ang. laser: Om man bremser kraftig, etter at en lasermåling er påbegynt, oppnår man som regel minst en ting: Herpe målingen fullstendig. Om man så blir stoppet og får spørsmål om hvorfor man bremset, er det jo ikke vanskeligere enn å si at man så dem...
Når jeg fikk bot sist (målt til 109) hadde jeg ca 135-140 da jeg oppdaget dem, midt i en forbikjøring. Jeg bremset kraftig ned, og ende altså opp med 109. Jeg burde vel egentlig ikke godkjent målingen i det hele tatt, ettersom jeg holdt 109 i et mikrosekund maks, og ergo hele målingen var et stort gjettverk, men tatt i betraktning at jeg egentlig skulle mistet lappen med stort margin, følte jeg ikke mye for å krangle...
Markus: Hvordan går det med lappen din? Noen nyheter? Og hva med Bjørn? Fått tilbake enda?
Jan
04 Volvo XC70 2.4 Turbo
[x] '92 MR2 GTi ombygget til Turbo
[x] '90 Sierra rattkjelke