TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen bilder av min gamle carina e

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #135102  av celicat23

Tenkte jeg skulle dele med de som kan ha noe interesse av det, noen bilder av min gamle carina e. Bildene er fra diverse "stadier" bilen var igjennom. Hadde bare ett 1.2 megapixel kamera da, så det er dårlig kvalitet på bildene desverre.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Og noe som blir litt nostalgisk for meg... Carina E'n...

Bilde

Og celica'n, på akkurat samme sted....

Bilde

#135222  av FireFox

Var det bilen DIN?!? :shock: shit... den har jeg sikla lenge på.. så bilder av den før jeg kom meg inn i ts-ogn.
Drømmen min er faktisk en Carina E, og style opp den. må si den bilen er sinsykt pen. Skal selge Celican snart, og skal kjøpe en Carina E.

Er du med i Toyotaextreme du oxo da? :)

#135224  av celicat23

FireFox skrev:Var det bilen DIN?!? :shock: shit... den har jeg sikla lenge på.. så bilder av den før jeg kom meg inn i ts-ogn.
Drømmen min er faktisk en Carina E, og style opp den. må si den bilen er sinsykt pen. Skal selge Celican snart, og skal kjøpe en Carina E.

Er du med i Toyotaextreme du oxo da? :)
Jepp, var min. En av de bilene som går under "skulle aldrig ha solgt den" kategorien :-/ Men gjort er gjort... Hyggelig å høre du liker den.

Det er noen bilder av den her og:
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 57&start=0
(kun på side 1)