TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Film fra Gatebil, Rudskogen. Høst -05

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #134494  av Amund

Har lage en liiiiten film fra gatebil@rudskogen.

LINK (359.5Mb)

(høyreklikk, save as)

Takk til 300ZX, for noe av filmen :wink:

ENJOY! :twisted:

#134591  av 300ZX

Kanonfilm!!!

#134592  av w-master

Jævlig bra!!! :D

#134631  av Johnny_Bravo

Huff for en linje ts-ogn har. ned hastighet på ca 30k. dette kan ta tid.

#134676  av celicat23

Hadde 70kb ned jeg, men det hjelper lite når pc'n ikke klarer spille av fila. Har en haug codec's på pc'n, og aldrig hatt noe problem før..

#134681  av yeah580

ligger på 14k jeg... 5% og 7 timer igjenn.... jeez.. :?

#134690  av donk2k

Noen som vet hva den sangen som spilles når man får se utsillingsbilene heter? Den var jo drit bra..... Link mottas med takk.....

#134725  av Magne

Feit film! Drit bra..

Og jeg likte spesielt det at du dempa musikken helt når filminga av bil kjøring begynte. Da får man jo høre motor lyden vett! Viktig det! ;)

#134782  av FireFox

Hehe, de to jentene som var på senen som tok av seg t-skjortene er venniner av meg :P er fra Drammen :D fint at du hadde det med, for jeg hadde ikke mere film i kamera mitt når dem gjorde det.

Så nå blir det mobbings :D

#134948  av tojo

:D Konge film...(er konvertert til DVD å plassert i hylla sammen med andre "verneverdige" filmer. :wink: )
Tackar så mycket for denne! :D

#135160  av Amund

takker for god krittikk :D

Var litt spent på hvordan filmen skulle bli til slutt, men de ble greit liksom :roll:
Likte spesielt de klippet hvor 300zx fikk en meeeget bra sladd i breisladd svingen, beholdt lyden fra innsiden hele svingen. Takk til ronny der, både for en tur på banen, og for akkurat de klippet 8)

donk2k, husker ikke hva sangen het, men de er temaet fra matrix om jeg ikke husker helt feil :roll:

har også laget en dvd kvalitet versjon av filmen, men den har noen "barnesykdommer" enda..

#135258  av soarer

mulig jeg er litt dum (jeg har i hvertfall ikke greie på data) men åssen i H..... får jeg konvertert filen og lagret den på en dvd? Jeg prøver og prøver, men nero sier bare at den ikke finner noen filformat han liker. Noen tips folkens?

#135350  av cs2451

Kjempe film. :D

#135358  av tojo

soarer skrev:mulig jeg er litt dum (jeg har i hvertfall ikke greie på data) men åssen i H..... får jeg konvertert filen og lagret den på en dvd? Jeg prøver og prøver, men nero sier bare at den ikke finner noen filformat han liker. Noen tips folkens?
Prøv med f.eks DVD santa eller AVI DivX MPEG to DVD Converter & burner :wink: