Master skrev:Jeg har ingen andre modifikasjoner enn det jeg nevnte. Jeg har ikke kjørt noen andre MR2 turboer, så jeg har ingen ting å sammenligne med. Synes det er litt lag ja, pluss at motoren ikke drar noe særlig på over 5500 rpm ca. Flere sier at dette er pga restriksjoner i eksosen.. Jeg skal hvertfall ha mest mulig flow neste gang jeg kjøper eksos. Takk for tips, da setter jeg EMS på ønskelistaPål skrev:Bra med litt info om dette.... Jeg har smidde stempler på min gen2 turbomotor, pluss oppgradert ct26 turbo. ellers er motoren original. da er det vel enda mindre hensiktsmessig å bytte til gen3?Nei ikke oppgrader. Spar heller de 30.000 og bruk dem på mer bensin og rett datasprut/mapping. Så vil du nok være mer enn nok fornøyd
Har du ingen bensinmodifikasjoner? En original motor med oppgradert ct26 vil etter min mening gå dårligere enn en med standard turbo.. Mer lagg og ingen kontroll på bensinen over 12 psi (hvis du har 2.gen usa)
Kjøp deg EMS!

PÃ¥l
1991 MR2 Turbo - Lidenskapen, kjøpt 2003
2003 Nissan X-Trail - Helårsbil med framkommelighet på vinteren, kjøpt 2014
1991 MR2 Turbo - Lidenskapen, kjøpt 2003
2003 Nissan X-Trail - Helårsbil med framkommelighet på vinteren, kjøpt 2014