Hei,
 Vurderer å selge min kjære MR2 for å finansiere import av en MR2 Turbo. Ser at prisnivået er litt varierende med noen veldig billige biler og noen ganske dyre biler. Så, jeg vurderer å spørre om 129,000 for en 92-modell som har gått 155,000km og er i helt rustfri stand med flott lakk og et ganske spesielt (men stilig) interiør. Det er vel en ganske billig pris som det må være mulig å få for bilen vel? Problemet er vel at det er så mange 90-91-modeller som også er til salgs og de vil kunne komme lavere i pris. Men kanskje det er noen som verdsetter 92-modellen og dens reviderte og mer forutsigbare understell og kraftigere bremser? (92 i Europa = 93-modellen i USA så de fleste websider refererer til 93-modellen om denne revisjonen).
hva tror dere?
- Kristian -
 Vurderer å selge min kjære MR2 for å finansiere import av en MR2 Turbo. Ser at prisnivået er litt varierende med noen veldig billige biler og noen ganske dyre biler. Så, jeg vurderer å spørre om 129,000 for en 92-modell som har gått 155,000km og er i helt rustfri stand med flott lakk og et ganske spesielt (men stilig) interiør. Det er vel en ganske billig pris som det må være mulig å få for bilen vel? Problemet er vel at det er så mange 90-91-modeller som også er til salgs og de vil kunne komme lavere i pris. Men kanskje det er noen som verdsetter 92-modellen og dens reviderte og mer forutsigbare understell og kraftigere bremser? (92 i Europa = 93-modellen i USA så de fleste websider refererer til 93-modellen om denne revisjonen).
hva tror dere?
- Kristian -
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet