TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norge har nÃ¥dd nytt lavmÃ¥l!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#133276  av Blueman

hehe, jaja bra de bruker tid og energi på slikt tull :?

#133284  av chris

Enda et bevis på pengesløseriet og tidssløseriet fra det offentlige

#133289  av Speeder

Hehe, er det mulig. De har tydelig vis alt for mye tid til over, når de i det heletatt finner på noe sånt.

Når man først har kommet seg frem til baren for å kjøpe øl, så skal man bli påvirket av 'reklamen' til å drikke enda mere da eller? Er det argumentet dems?

#133294  av funkes

Nå som det er rødgrønt flertall kommer de helt sikkert til å rette på alle slike dummheter :lol:

#133369  av Th4 Ghost

Det neste blir vel at vi ikke får lage/importere øl i det hele tatt, for det er nemlig veldig skadelig for en 4 åring å få i seg..

#133422  av Dalan

Lurer på når det blir forbudt å snuse offentlig jeg?
Antageligvis ikke lenge til når man ser åssen dette utvikler seg... :roll:

#133452  av megetlei

funkes skrev:Nå som det er rødgrønt flertall kommer de helt sikkert til å rette på alle slike dummheter :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

megetlei

#133480  av chris

funkes skrev:Nå som det er rødgrønt flertall kommer de helt sikkert til å rette på alle slike dummheter :lol:
Ikke seg på meg, jeg stemte IKKE på hverken de røde eller grønne

#133521  av jumbo

Dalan skrev:Lurer på når det blir forbudt å snuse offentlig jeg?
Antageligvis ikke lenge til når man ser åssen dette utvikler seg... :roll:
Vel, snus ER allerede ulovlig i de fleste EU land, husker det var en heftig huskestua i Sverige da de forhandlet frem unntaket for sitt eget land

#133665  av sleeper

helt enig dette jeg! kjenner ølsuget kommer med en gang jeg ser hvilket merke det er på ølet!!! men de må huske og forby merke på øl glassa også da! så jeg ikke ser hvilket øl de andre drikker!! :shock: :shock:
for da kommer jeg til og bli alkis!!

hvorfor skal de bruke energi på slik flisespikking???