Jeg kan være enig i at det ble noe uheldig at det ble sendt to E-poster samtidig, men det skyldes virkelig en tilfeldighet og at i allefall undertegnede ble nyskjerrig på hva dette kunne koste. Dersom Rudskogen oppfatter det som useriøst at noen sender en prisforespørsel, så har de litt å lære om kundebehandling.
Videre ble E-posten signert i eget navn, så jeg tror ikke at noen av oss har svertet klubbens navn og rykte. Men takk for prisinformasjonen.
CelicaTurbo skrev:det er en god ide å gjennomføre det der, men alvorlig talt, skal dere knytte klubbens navn til arrangementet er det viktig at forespørselen fremtrer som ganske seriøst. Jeg tviler på at Rudskogen tar amatører spesiellt alvorlig og når da to personer annet enn trådstarter på eget iniativ sender hver sin epost med prisforespørsel til Rudskogen. Ting bør være litt mer planlagt enn som så og skal slike ting arrangeres er det viktig at vi fremstår som en samlet, planlagt og godt styrt klubbBeklager den useriøse fremtoningen, jeg står for den. Men jeg ønsker å få en banepris, ikke en pris for ett helt treff, reff japsetreffet. Men en pris for oss, selv om jeg jeg skriver at 200SX er innterresert. Kunne vært moro for TS-OGN og tatt noen runder innen et tidsrom.Dvs, sett opp en gruppe som skal jobbe med prosjektet og fordele ansvar før man begynner å sende slike forspørsler..
Prisen for en hel dag innenfor sommerhalvåret blir nok i området 25-30.000 så det trengs en 50-70 førere for at det skal lønne seg om man ikke skal basere seg på publikum..